Undrar om det finns någon som kan hjälpa mig?

Miljah

Trådstartare
Jag har problem med en site vars forum jag ofta är (numera VAR) inne på. Sen jag bytte dator så fungerar det ytterst sällan att logga in för att skriva inlägg. Jo, jag kan logga in förresten, men jag kan då plötsligt inte läsa några inlägg och desto mindre skriva några egna :crazy: :cry:

Jag fattar inte varför det blir så här och det är inga andra sidor eller forum som beter sig konstigt. Jag har testat att stänga av brandväggen, men det hjälper inte alls.

Finns det möjligtvis någon som kan ha en susning om var problemet ligger (trots min knapphändiga förklaring)?

Sv: Undrar om det finns någon som kan hjälpa mig?

Ta kontakt med de som driver den siten.

De kan förmodligen ge dig svar.

Sv: Undrar om det finns någon som kan hjälpa mig?

Tro mig, jag har försökt!!! Men de kan inte ge mig några vettiga svar, bara "har du den o den inställningen"? eller "är det din brandvägg som spökar"? osv. Det är totalt meningslöst, det löser ingenting :mad:

Tänkte att något datorsnille här inne kunde hjälpa mig mer än de kan ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 647
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Först, jag finns på detta forum under ett annat användarnamn, men väljer nu att vara anonym då jag dels inte pratat om allt detta med...
2
Svar
30
· Visningar
3 524
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag funderar på hur "sjuk" man behöver vara för att det ska kännas ok att be om hjälp av psykolog? Jag har aldrig haft kontakt med...
2
Svar
27
· Visningar
3 099
Senast: Kanintant
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 296
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar