Understimulerad

Sv: Understimulerad

Vore jag ägare till en unghäst hade jag helt klart utan tvekan ställt honom på halm!! MEN... en unghäst ska ju i princip ha fri tillgång till hö så egentligen går det bra med vilket strömedel man än använder till dem, vad gäller stimulans-frågan.

Men som sagt... jag hade nog fortsätt med halm... även om det är drygt och sen halmat rikligt!

Sv: Understimulerad

Ok men nu har jag löst så att han har hö hela natten och även kvar vid morgonfodringen.

Sen är de ju ute hela dagarna, inne äter han hö och leker med sin boll.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 663
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag skulle behöva lite kloka åsikter om foder till en liten krabat :confused: Lånar en liten shettis som sällskap till mina storhäst...
2
Svar
20
· Visningar
2 368
Senast: CFrisk
·
Hästmänniskan Jag läser om och om igen hur hästar som sålds som snälla och lugna plötsligt blir ohanterliga och farliga, och köparen påstår att...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
6 769
Senast: co-SMAD4
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 668
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Storlek på rastgårdar?
  • Uppdateringstråd 30