bettysmatte
Trådstartare
Som rubriken säger, är det något ni gör med era bilar? Jag försöker hålla liv i min kära bil så länge som möjligt och funderar på om detta är något jag kanske borde låta göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte gjort det på länge med så var jag och besiktigade min bil och fick då tipset att min bilmodell ofta har problem med rost i frambalken. Frambalken är nu rostskyddsbehandlad både på utsidan och från insidan jag är jättetacksam för tipset! Har en Subaru outback från 2015.Som rubriken säger, är det något ni gör med era bilar? Jag försöker hålla liv i min kära bil så länge som möjligt och funderar på om detta är något jag kanske borde låta göra?
Ja, det gör jag. Min bilpark hittills har bestått av begagnade bilar och då brukar underredsbehandling vara något av det första jag gör (samt byter kamrem). Jag lämnar iväg till firma.Som rubriken säger, är det något ni gör med era bilar? Jag försöker hålla liv i min kära bil så länge som möjligt och funderar på om detta är något jag kanske borde låta göra?