Underlaget vid SM?

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare frolic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 978
F

frolic

Pratade med en av ryttarna som valde att avstå från terrängen. Hon är bekymrad över att så många valde att rida trots att underlaget var så hårt. Hon menade också att det inte alls "bara var för OS" och/eller nästa tävling utan för att underlaget var fruktansvärt hårt och inte bra för någon. Är det någon som hört hur tävlinsledning och andra ryttare resonerade? Någon som var där? :confused:

Liknande trådar

Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
738
Senast: Lillefrun
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 389
Senast: Ceta
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 168
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 856
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka