Underbara vänner!!!!

Beemergirl

Trådstartare
Eftersom min förra tråd om den fantastiska present som jag fått av mina underbara vänner så gör jag nu en ny!

Som sagt så fick jag förra torsdagen en överraskande present av mina vänner! En vecka hos en av Sveriges mest kända westerntränare! Imorron bär det av och det ska bli så himla kul!!! :)

Mallan kom som sagt med presenten förra veckan och när jag öppnat paketet och insåg va det va rann bara tårarna på mig! Tänk att lilla jag har så underbara vänner som vi ge mig en så STOR present!

Vet inte hur jag ska tacka er nog för detta mer än att ni alla är de underbaraste underbara vänner jag har!!!

KRAM till er alla!

Sv: Underbara vänner!!!!

och vecka 38 och 39 åker jag till Tommy på apu : ))
hoppas att du får en trevlig vecka hos dom underbara personerna!

Många andra problem i sommar som gjort mig lessen och ett återfall av tårar..... :cry:

Det tror jag säkert, nu är det inte länge kvar tills vi verkligen är påväg! :)

Har nyss pratat med Beemergirl och kanotexperten, och dom har efter förseningar bara typ en halvtimme kvar av en lååååång resa! rapporter kommer väl om en vecka:banana:

* Jenny *

Ja nu är vi hemma igen med en massa nya intryck!!!

Som sagt (av kamomillo) så blev resan ner på tåget typ 3,5 timme längre än beräknat pga omläggningar av spåren nånstans mellan Gävle och Stockholm. Så efter drygt 17 timmar på tåget va vi trötta, skavsår i arslet men många skratt och även tårar blev det under dom 17 timmarna.... ;)

Väl framme så var det en bilresa på en timme som gick bara bra och sen vila vi lite innan vi åkte tillstallet och tittade på hästarna. Otroligt fint ställe och många fina hästar!

Har ridit en massa och fått prova på att sitta å välutbildade hästar och lixom fått känslan hur det ska kännas på riktigt!

Fick oxå åka till ett quarterstuteri och titta på en massa fina hingstar och stallet och ridhuset ska man bara inte prata om. Det är sånt man bara drömmer om....:love:

Ja än en gång TUSEN; TUSEN TACK :bow: alla mina underbara vänner för dena fina present!

:banana::bump::banana:

Ja nu är vi hemma igen med en massa nya intryck!!!

Som sagt (av kamomillo) så blev resan ner på tåget typ 3,5 timme längre än beräknat pga omläggningar av spåren nånstans mellan Gävle och Stockholm. Så efter drygt 17 timmar på tåget va vi trötta, skavsår i arslet men många skratt och även tårar blev det under dom 17 timmarna.... ;)

Väl framme så var det en bilresa på en timme som gick bara bra och sen vila vi lite innan vi åkte tillstallet och tittade på hästarna. Otroligt fint ställe och många fina hästar!

Har ridit en massa och fått prova på att sitta å välutbildade hästar och lixom fått känslan hur det ska kännas på riktigt!

Fick oxå åka till ett quarterstuteri och titta på en massa fina hingstar och stallet och ridhuset ska man bara inte prata om. Det är sånt man bara drömmer om....:love:

Ja än en gång TUSEN; TUSEN TACK :bow: alla mina underbara vänner för dena fina present!

:banana::bump::banana:

Vem va du hos och tränade?:bump:

Hej!!!

Eftersomman inte får disskutera namn i trådarna så kan jag inte skriva här vem vi va hos....

Du har PM!

Men man får väl visst skriva namn på tränare? :confused:

I den där tråden : "Vilken tränare skulle du lämna din häst till.." eller vad den heter, så står ju det massor av tränarnamn.

Jag gjorde en liknande tråd tidigare med tränarens namn och den blev bortplockad.... PM:ade moderatorn och dom sa att man inte fick skriva namnet....

Liknande trådar

• Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
83 743
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 974
Senast: Takire
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
5 165
Senast: Twihard
·
Relationer Hej, jag har tidigare haft en annan användare här på forumet men har nu valt att starta denna. Jag skulle behöva hjälp med hur jag ska...
Svar
13
· Visningar
6 054
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka