B

boran

Hej !

Jag undar om man kan tävla med en fjording i distans??

Och vart det finns några bra klubbar man kan bli medlem.

Klart man kan tävla en fjording i distans! På Rönningsritten i går var det med flera stycken.

Vilken distansklubb du ska tillhöra beror på var i landet du bor. På Svenska Ridsportförbundets hemsida finns adresser till alla klubbar i landet som sysslar med distans.
Adressen är www.ridsport.se, klicka på Tävling och sedan på distans.

:banana:

Flera? :confused: Jag såg bara en fjording... Den jag hinkade. :D Vilka fler var på plats?

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Jag kan ha fel! :) Men jag tyckte jag såg en till ...?

Hur som haver så är väl svaret på ursprungsfrågan fortfarande JA! Tur det!

:)
:banana:

Jag tävlar min 21 åriga fjordisvalack i distans och det fungerar bra. Vi var på Rönnigeritten i helgen och red 50 km T. Blev tyvär uteslutet i vila pga hälta men hästen är ok. Ett stort tack till Aspartam som ställde upp som hinknisse.

Har skrivit lite om mina distanser med min fjordis på hans sida http://gustens.hovar.com

/Linda

Liknande trådar

Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
525
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 522
Senast: Svartkatt
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
916
Senast: Bison
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25