• Distans
  • Trådstartare Trådstartare boran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 116
B

boran

Hej !

Jag undar om man kan tävla med en fjording i distans??

Och vart det finns några bra klubbar man kan bli medlem.

Klart man kan tävla en fjording i distans! På Rönningsritten i går var det med flera stycken.

Vilken distansklubb du ska tillhöra beror på var i landet du bor. På Svenska Ridsportförbundets hemsida finns adresser till alla klubbar i landet som sysslar med distans.
Adressen är www.ridsport.se, klicka på Tävling och sedan på distans.

:banana:

Flera? :confused: Jag såg bara en fjording... Den jag hinkade. :D Vilka fler var på plats?

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Jag kan ha fel! :) Men jag tyckte jag såg en till ...?

Hur som haver så är väl svaret på ursprungsfrågan fortfarande JA! Tur det!

:)
:banana:

Jag tävlar min 21 åriga fjordisvalack i distans och det fungerar bra. Vi var på Rönnigeritten i helgen och red 50 km T. Blev tyvär uteslutet i vila pga hälta men hästen är ok. Ett stort tack till Aspartam som ställde upp som hinknisse.

Har skrivit lite om mina distanser med min fjordis på hans sida http://gustens.hovar.com

/Linda

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 780
Senast: Kakis
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 016
Senast: Mineur
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
531
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka