Uncanto di Villagana 1290

Emiro

Trådstartare
Ja, jag har ju betäckt med honom och undrar förstås om någon annan också har gjort det/känner någon som gjort det eller planerar att göra det. Jag vill också gärna höra era åsikter om honom.
 
Ja, jag har ju betäckt med honom och undrar förstås om någon annan också har gjort det/känner någon som gjort det eller planerar att göra det. Jag vill också gärna höra era åsikter om honom.

Är det ingen som har några åsikter om honom? Lövstas hingst? Som Jens Fredricsson rider? Eller har funderat på att använda honom? Eller känner någon som gjort det? Dela med er! :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 676
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 129
Senast: Svartkatt
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 217
Senast: Inte_Ung
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp