Hoppas att dottern kommer hem snart! Det är pest att vara fast på flygplatser.Alltså - dottern är fast i Frankfurt. Air India hade inte bokat in henne på hennes anknytning och då hann hon inte med sitt plan. IGEN. Så jag kan roa mig med detta en stund till.
Intressant att se hur diskussionerna går när man egentligen inte skulle varit in
Igår så blev det rätt så svårt för mig iom att jag hade så rutten internet uppkoppling och då valde jag LindgrenV över Lobelia även om jag aldrig släppte Lobelia så tyckte jag just då att LV kanske var en hetare kandidat. jag har omvärderat en hel del saker och en av dom är DL1 och tanken att Snurrfian kanske är fårulven. Tyvärr så kan jag inte rösta på två men hade jag fått det hade både hon och Lobelia fått dagens röst. Sen så tycker jag att det är rätt märkligt att vissa verkligen tycks bortse från gabby_ossis inlägg där jag och några till ser att hon har siat åtminstone mig som god. De som inte tycks se det är helt klart några som jag direkt blir misstänksam emot och Lobelia är en av dom och det gör ju inte heller plus i hennes kant. FiaM verkar tro att jag är möjlig fårulv med min tidiga röst på LV och då undrar jag varför hon inte tror att den dolda rösten hamnade på henne själv?.
Jag tror inte att din tidiga röst på LindgrenV gör att du är får. Det jag noterade är att om LV är ond kan det finnas en möjlighet att du är får.
Jag skrev även att den dolda rösten kan ha hamnat på vem som helst av oss. Så jag har inte uteslutit att den kan ha hamnat på mig.
Jag är inte säker på om jag tror på det själv eftersom Gabby hade dig som god, samtidigt är du en så pass skicklig spelare att jag vill även hålla koll på eventuella alternativ.