Ni får leta nån annanstans än i mina inlägg efter fåret som vinkar till de onda.
Är rädd för det, och så åkte du. Du kan ju förstås vara ulv men just nu känns det ganska dåligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni får leta nån annanstans än i mina inlägg efter fåret som vinkar till de onda.
Jag förstår att du inte vill ha någon röst men jag vill gärna ha med att jag har röstat på dig...DL 1 KL 21:30
18:05 Killaloe röstar på Idahoe
18:27 Lenis röstar på hemlig
18:59 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20.04 hemlig röstar på Lenis
20.47 Habina röstar på hemlig
20.58 cirkus röstar på Habina
21.12 Klara röstar på Mirtai
21.13 Idahoe röstar på cirkus
21.14 Paddington röstar på LenaH
21.18 LenaH röstar på Snurrfian
21.22 Mirtai röstar på hemlig
21.25 bollen__ röstar på Killaloe
21.29 Niyama röstar på LenaH
21.30 Q röstar på hemlig
Idahoe 1
hemlig 4
bollen__ 1
Lenis 1
Habina 1
Mirtai 1
cirkus 1
LenaH 2
Snurfian 1
killaloe 1
Bättre min roll än en annanÄr rädd för det, och så åkte du. Du kan ju förstås vara ulv men just nu känns det ganska dåligt![]()
Jag förstår att du inte vill ha någon röst men jag vill gärna ha med att jag har röstat på dig...
Snurris röst på dig...?har jag missat någon - ser bara 14 röster?
aha det var fullkomligt omedvetet faktisktJag förstår att du inte vill ha någon röst men jag vill gärna ha med att jag har röstat på dig...
har jag missat någon - ser bara 14 röster?
Nu har jag läst fram och tillbaka, @Mirtai skulle jag vilja se lite mer av men att rösta på någon för att den inte har skrivit så mycket känns inte så vidare bra. Men någon som har många inlägg men väldigt lite substans är @quarter4ever och det får mig att fundera på hennes agenda, att synas utan att sticka ut? Det är ungefär så mycket jag har så här till dl 1, Snurrfian röstar på Q eftersom jag tror att hon kan vara ulv som inte vill sticka ut men ändå hålla upp antalet inlägg.
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle försvara mig mot?Niyama röstar på LenaH
då det inte känns som hon försvarar sig på samma sätt som när hon är god.
Äppelpaj är gottFörskräckliga dagbok
Jag vet inte om man får svära i sagor? Jag tror inte det så istället kan du väl tänka ut den värsta svordomen du kan komma på och sedan tänka den 10 gånger värre. Nu vet de goda att ondskan har kommit till staden.
Hur kan den onda häxan vara så dum så hon redan första dagen ger sig på snövit? Tack och lov så är inte snövit så smart hon heller, äta äppelpaj trots hon vet att äpplen kan leda till sömnförbannelse? Speciellt när prins charmig har ett otäckt munsår, låt mig hellre sova än ge mig munsår brukar snövit säga.
Sov så gott Snövit! / Rumpel
Hemlig var bybo
![]()
OBS!
Rumpel är inte så här grinig i serien men å andra sidan så har vi aldrig läst hans dagbok.
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle försvara mig mot?
Att @hemlig tyckte jag verkade god?
Jovisst, och den var ju felaktig men i dl1 väljer ju de flesta att rösta där de får ihop en teori och det finns ju ingen info att hänvisa till.Fanns det inte en teori om att hemlig var fåret som vinkade till dig och att du var ulven?
men nu VAR ju inte hemlig ett får som vinkade till LenaH?Fanns det inte en teori om att hemlig var fåret som vinkade till dig och att du var ulven?
men nu VAR ju inte hemlig ett får som vinkade till LenaH?
Så hur tänker du om din röst på LenaH utifrån det?
Varför var du säker på att hemlig var god? För så tolkar jag det du skrev där i slutet på lynchen?
LenaH kan väl iofs fortfarande vara ond så sett utifrån det - men kopplingen mellan hemlig och LenaH torde ju vara icke-existerande ?
Eller har jag fattat dig helt fel?
Så du tänker att Lenah kan vara en ulv som inte vill försvara sig mot teorin att hemlig är fåret?Nej, men jag funderade utifrån att jag tycker LenaH brukar försvara sig rätt rejält om hon får misstankar mot sig som god.
Så du tänker att Lenah kan vara en ulv som inte vill försvara sig mot teorin att hemlig är fåret?
Har jag tolkat dig rätt då?![]()