Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller, om du inte vill göra som Q säger, så kopierar du bara in webbadressen till klippet på Youtbe, så fixar det sig till ett klipp när man postar![]()
Såg det sedan, men inläggen kom så fort så jag tänkte att det är lika bra att svaraDu har kommit in sent till festen så du måste ha missat de fantastiska klipp jag lyckats lägga upp![]()
Dunderhoningen is on meeeeee!!!!!!
P A R T Y!!!!!!!!
Du har ju spetsat min glögg!![]()
Schkåååål!!!!!Åh, jag har äntligen hitta min kompis Zinfandel
Varenån som sa skål?
Jag tycker nog att det är så det är på en riktig bra fest! Då vet en att det inte snålas på spriten! *schkååååål*Tog livet av? Hon dödade någon och du minns inte ens vem?Vad är det här för fest egentligen???
![]()
Vad är det här nu? Ska ni ställa till det nu igen? Jag förbjuder et att ha fest här det finns inte ens en fungerande toalett ock kloakråttorna härjar.
NI MÅSTE OMEDELBART UTRYMMA inte kan ni festa så här när det ligger ett vite från er i toaletten nermalda hygieninspektör.
![]()
JAG FÖRBJUDER DET, SLUTA OMEDELBART
det där är en klassikerJag är ledsen @cirkus, men jag hörde inte musiken så bra å jag hade lite ludd i öronen.....
Å de där örontopsarna var såå inbjudande....
Men den där saften var ingen höjdare, vad hade du spetsat den med?
Å jag skyller allt på saften, jag har ju knappt druckit ngn dunderhoning än....
Alltså... ledsen... väldigt ledsen....
Men, jag tror inte badrummet kan användas ngt mer ikväll..... eller senare heller....
Visst hade du ett till?
Jag tycker nog att det är så det är på en riktig bra fest! Då vet en att det inte snålas på spriten! *schkååååål*
Inte då. Mer än för mitt närmande.Ja, skulle det vara något negativt menar du?
NANANA CEALING CANT HOLD US!