Jösses @Paddington
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TJOHO!Ja eftersom partyt börjar komma igång så är det väl bäst att jag erkänner att även om jag är född kloakråtta så har jag alltid haft en hemlig toarengöringsmedelfetisch och ikväll har jag bestämt mig för att leva ut den till fullo! Dvs - grattis goda!
Hade tänkt svara att Cohen gör den bäst, men nu vete tusan...
Asså, det passar ju bra med din avatar...Ja eftersom partyt börjar komma igång så är det väl bäst att jag erkänner att även om jag är född kloakråtta så har jag alltid haft en hemlig toarengöringsmedelfetisch och ikväll har jag bestämt mig för att leva ut den till fullo! Dvs - grattis goda!
Du, det är (var?) faktiskt en hamster! Sådeså! Eller en kiwi... Eller...?Asså, det passar ju bra med din avatar...
Eller en kloakråtta.Du, det är (var?) faktiskt en hamster! Sådeså! Eller en kiwi... Eller...?
Du, det är (var?) faktiskt en hamster! Sådeså! Eller en kiwi... Eller...?
Jag sa ju att du var hal.Bra jobbat goda, även om jag var helt, helt värdelös. Tur i oturen att jag fick en oviktig roll, vet inte vad jag kunnat ställa till med annars.
Vet inte riktigt vad jag gjort, men tack
Vet inte riktigt vad jag gjort, men tack
Eller så tycker Q det är kul att köra en massa DL och se hur vi blir mer och mer desperata!
Flaggar för risigt med tid imorgon.
Ahhh, då hänger jag medFörutom att vara du menar du? Jag blev alldeles tagen av sista youtubeklippet.