Ja ni röstade väl ut @Klara ?Jag fick för mig att myrten var lösmynt spion och LenaH ängel, någon gång i början, hade svårt att skaka av mig det...
Vi lyckades ju med våra röster från sammfälligheten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja ni röstade väl ut @Klara ?Jag fick för mig att myrten var lösmynt spion och LenaH ängel, någon gång i början, hade svårt att skaka av mig det...
Vi lyckades ju med våra röster från sammfälligheten
Ja... vi gjorde ju det... valde mellan henne och bollen, har jag för mig...Ja ni röstade väl ut @Klara ?
Ja... vi gjorde ju det... valde mellan henne och bollen, har jag för mig...
Och @fio ....Ja... vi gjorde ju det... valde mellan henne och bollen, har jag för mig...
Övning ger färdighetJag går från klarhet till klarhet när det gäller att vara ulv... Lyncha kollega, käka den onda utanför lyan och sen ändå klara mig relativt länge...
Nu bedömde Lek Ledarana att det inte var någon otillbörlig hintning om dig, det är inte förbjudet att ha svaga teorier. Vill ta upp det att @Jfrelin gjorde inget som bröt mot reglerna i detta läge. Det var fler med svaga teorier och det är helt normalt så tidigr i leken. Däremot had hon missat att teorin måste stå i rösten men det korrigerades.Nu var ju inte hintarna sanna men det spelar ju ingen roll för lekens skull, resultatet blev ju detsamma (folk trodde Jfrelin hade info och jag lynchades). Jag tycker det är lika mycket hint oavsett om det är falskt eller sant (annars är ju hintförbudet meningslöst). Det var flera som höll folk som goda utan teorier men det som fick störst konsekvenser var ju Jfrelins. Dessutom kan man ju inte försvara sig när nån bara har bestämt sig och inte bygger upp det med teorier.
Ja tack allihop och ha en riktigt god jul heartTack alla deltagare för givande pm
Och för att ni verkar ha haft kul i leken och hoppas att jag inte gjort bort mig men jag har haft god hjälp av min medLL @Lobelia ffa innan leken då hon tyglat mina mer vilda idéer om vad för roller man borde ha med ( det finns ju så många kuliga )
En riktigt god jul nu mina vänner
Jodå, jag förstodFörresten förstod ni att jag var BW? Har sällan roller med info, tycker det är skitsvårt
God jul!!