ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

ferrari lynchas : var kloakråtta (ulv)
Blacksmithfarm käkas : var Räven ( spårare)
spioninfo DL1:
shewee väljer att spela som ond utanför lyan
Shewee förhäxar cirkus
ängeln skyddar Jfrelin
besserwissern påstår: jag vet att cirkus är ulv ( Fel)
Räven spårar Myrten
ulvarna käkar BSF
Lilly gissar på cirkus som ulv (Fel)

Jag begriper inte att alla tror att jag är ulv O_o

Jag skall nog ta en paus. Missade alla hintar och trodde att @Myrten var spion...

Nu var ju inte hintarna sanna men det spelar ju ingen roll för lekens skull, resultatet blev ju detsamma (folk trodde Jfrelin hade info och jag lynchades). Jag tycker det är lika mycket hint oavsett om det är falskt eller sant (annars är ju hintförbudet meningslöst). Det var flera som höll folk som goda utan teorier men det som fick störst konsekvenser var ju Jfrelins. Dessutom kan man ju inte försvara sig när nån bara har bestämt sig och inte bygger upp det med teorier.

Nu var ju inte hintarna sanna men det spelar ju ingen roll för lekens skull, resultatet blev ju detsamma (folk trodde Jfrelin hade info och jag lynchades). Jag tycker det är lika mycket hint oavsett om det är falskt eller sant (annars är ju hintförbudet meningslöst). Det var flera som höll folk som goda utan teorier men det som fick störst konsekvenser var ju Jfrelins. Dessutom kan man ju inte försvara sig när nån bara har bestämt sig och inte bygger upp det med teorier.

Nä, det är förstås svårt. Men då är jag med vad du menar iaf. :)

@Niyama Jag fattade inte hinten om dig utan det gjorde jag först när du var lynchad. Hela min teori på dig byggde på din röst på Ferrari. Sjukt tunn teori. Bara tur helt enkelt.

När jag hade lagt rösten så började jag ana men det hade varit ruskigt out of character för mig att byta då. :crazy:

Men Ferrari röstade ju t.o.m. på mig med motiveringen att jag kan ha försökt visa mig för lyan? :rofl: Visserligen hade jag kunnat skriva precis likadant som god (för att inte bli käk) men jag ville få er att ana något.

Sen var det ju nödvändigt att jag lynchades då och jag är glad att jag blev det för jag orkade inte bli jagad mer utan teorier.

@Niyama Jag fattade inte hinten om dig utan det gjorde jag först när du var lynchad. Hela min teori på dig byggde på din röst på Ferrari. Sjukt tunn teori. Bara tur helt enkelt.

Fast det var ju du som hintade? Du godförklarade bollen helt utan teori och teorierna mot mig var ju jättetunna, att det jag skriver skaver. Liksom jaha, vad och hur då? Hade jag varit LL hade jag inte tyckt att det var godtagbart dag 3, och eftersom folk fick för sig att du hade info och därför hade så tunna teorier säger väl en del.

F ö så vill jag bara säga till er (alla :)) som tyckte att jag hade dåligt med teorier och spelade "medglidande" - det är nog tyvärr så jag spelar nuförtiden pga att jag har så mycket sämre med tid. Alexandra_Zazzi blev ju beskylld för lite samma saker och då var jag ju god. :)

@Niyama what? Godförklarad Bollen_ gjorde jag inte förrän senare och det var pga det hon skrev. Fick ingen spioninfo förrän nl3 när du redan var lynchad. Det var pga det du skrev att ängeln borde ha info från spionen som gjorde att jag började misstänka dig eftersom jag inte fått något och mm och Bollen var de som missade DL2 så fattade att någon av de var spionen och antagligen BW också.

@Niyama what? Godförklarad Bollen_ gjorde jag inte förrän senare och det var pga det hon skrev. Fick ingen spioninfo förrän nl3 när du redan var lynchad. Det var pga det du skrev att ängeln borde ha info från spionen som gjorde att jag började misstänka dig eftersom jag inte fått något och mm och Bollen var de som missade DL2 så fattade att någon av de var spionen och antagligen BW också.

Nej du höll henne som god medan jag levde och andra fick fråga varför för det skrev du inte. Jag fattade ju att du inte kunde veta något om mig (det verkade osannolikt att besserwissern skulle ställa en fråga om min roll) men det spelar ju ingen roll eftersom du inte byggde dina misstankar på ordentliga teorier så trodde ju andra att du visste något.

Varför var det misstänkt att jag skrev att ängeln borde ha fått spioninfo? Om det inte missas att skicka iväg så brukar det ju vara så.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka