eftersom jag ändå inte kan sova så kan jag lika gärna länka till riktigt bra musik
ett av de starkaste minnena var när jag såg hela Live aid galan på riktigt - på den tiden ( på stenåldern ) så innebar det att faktiskt se det hela spektaklet in i varje sekund " på riktigt" och det fanns "två" som verkigen slog igenom då
1) U2
Bad - kommer aldrig att glömma hur de fick hela Wembley att koka på en helt ny låt mitt på blanka förmiddagen- de körde sedan Sunday bloody sunday. som redan då var känd
jag glömmer det aldrig ( jag var där- via tv dårå
för att inte tala om att Led Zeppelin körde " Stairway to heaven "
sedan har vi tjejen som verkligen slog igenom stort: Tracy Chapman:
som bara gick ut och sjöng med sin innerliga stämma och sin gitarr
I cross the lines
och "fast car"
det händer liksom inte på det viset längre - det var så fantastiskt att uppleva det
ett av de starkaste minnena var när jag såg hela Live aid galan på riktigt - på den tiden ( på stenåldern ) så innebar det att faktiskt se det hela spektaklet in i varje sekund " på riktigt" och det fanns "två" som verkigen slog igenom då
1) U2
Bad - kommer aldrig att glömma hur de fick hela Wembley att koka på en helt ny låt mitt på blanka förmiddagen- de körde sedan Sunday bloody sunday. som redan då var känd
jag glömmer det aldrig ( jag var där- via tv dårå
för att inte tala om att Led Zeppelin körde " Stairway to heaven "
sedan har vi tjejen som verkligen slog igenom stort: Tracy Chapman:
som bara gick ut och sjöng med sin innerliga stämma och sin gitarr
I cross the lines
och "fast car"
det händer liksom inte på det viset längre - det var så fantastiskt att uppleva det