ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

@Snurrfian ? *svagt hoppfull*
:love: I´m on! :D Eller rättare sagt, gör vad du vill med mig jag tänker försöka stjäla mig ett par timmar sömn innan morgondagen... Jag har hunnit med ungefär hälften av vad jag tänkte... :cautious:

@Klara Jag känner att jag måste förklara mig lite, jag är jäkligt less på att ständigt få röster på mig "för att jag spelar skumt" men det är sällan någon som kan ge några riktiga förslag på vad jag har gjort som är skumt, "det är mer en känsla" och det blev så väldigt tydligt när jag var anonym att det till stor del inte alls är mitt sätt att spela som är skumt utan helt och hållet är föreställningen om att jag som Snurrfian är skum, och alltid ond och när du kom med ditt inlägg så rann det över. Jag hade skrivit likadant oavsett vilken roll jag hade, men det kändes som om det blev fel i den här leken.

Va fan en jävel kvar?
För mig lutar det åt Bollen_.
MM har jag haft som god länge och hennes röststatistik talar för sig själv. Har väl bara röstat på onda?
Myrten har inte gjort något misstänksamt leken igenom. Jag vet att hon misstänker mig men det var verkligen ulvpanik som gjorde att jag röstade på Klara.
LenaH har röstat på Snurris flera DLs nu. Skulle kunna vara superalibi men tror inte det.

Cirkus röstade på Bollen_ i DL1, om jag inte minns fel, och det kan ha varit en hint till lyan.

Jag tror iallafall mest på Bollen som sista ulv.

Va fan en jävel kvar?
För mig lutar det åt Bollen_.
MM har jag haft som god länge och hennes röststatistik talar för sig själv. Har väl bara röstat på onda?
Myrten har inte gjort något misstänksamt leken igenom. Jag vet att hon misstänker mig men det var verkligen ulvpanik som gjorde att jag röstade på Klara.
LenaH har röstat på Snurris flera DLs nu. Skulle kunna vara superalibi men tror inte det.

Cirkus röstade på Bollen_ i DL1, om jag inte minns fel, och det kan ha varit en hint till lyan.

Jag tror iallafall mest på Bollen som sista ulv.
Jag tror faktiskt inte på bollen. Och nu inte på dig heller (fast jag svänger ju väldigt snabbt:crazy:). När Snurris var ulv fick jag lite andra perspektiv.

Läste ju igenom bollens inlägg och de gav ett bra intryck. Men jag borde läsa mer och kommentera. Frågan är när jag hinner.

Vad tror du om Lena? Jag är tveksam om henne. Ytterst tveksam.

Jag tror faktiskt inte på bollen. Och nu inte på dig heller (fast jag svänger ju väldigt snabbt:crazy:). När Snurris var ulv fick jag lite andra perspektiv.

Läste ju igenom bollens inlägg och de gav ett bra intryck. Men jag borde läsa mer och kommentera. Frågan är när jag hinner.

Vad tror du om Lena? Jag är tveksam om henne. Ytterst tveksam.
Alltså LenaH har ju röstat Snurris i 3 DLs, tror jag det var tydligen något party här så telefonen klarar inte av alla Youtube-klipp så kan inte backa och kolla, det skulle vara väldigt aggressivt av en ulv. Att rösta så många gånger på en kollega när så många specialroller är kvar.

Hoppas på att vara levande imorgon och isåfall vill jag också avisera dåligt med tid.
Vi har väl tre specialroller kvar va? Borde inte va så svårt att hitta sista ulven hoppas jag.
Nu ska jag jobba lite, sen äntligen julledigt! :bump:

Ehhh, varför pekar du på mig O_o

JAG veet vem som kör - men vet du verkligen det "avdeln - LL har helt klart doppat näsan för djupt i min dunderhoningsburk...."
Korrekt, det har varit mycket oklarheter här hos Cirkus det måste redas ut. Jag håller på att smal ihop en patrull för att gå till botten av det hela. Jag ha även skickat en räkning till Cirkus- adresserade den till helvetet, det är inte rimligt att skattebetalarna ska stå för kostnaderna för ständiga utryckningar.

Med irriterade hälsningar

Eder inte helt levande hygieninspektör.

Såhär sent på småtimmarna så ber jag er om ett ögonblicks uppmärksamhet- alla ni som hänger här- på bukefalos- här i ulvlekarna, eller bara läser och engagerar er i människor ni inte känner- för det vet jag att det finns många av er här...
För ett år sedan befann jag mig i kulisserna.
Jag var slagen till marken, hade tappat bort mitt jag, jag som varit så starkt- men ändå hade jag tappat bort "mig" nånstans... det hände inte över en natt, tvärtom tog det många år

För ganska exakt ett år sedan tog jag kontakt med de som var LL för en ulvlek här på Bukefalos, och vågade visa mig, och vågade fråga - kan jag?
De peppade mig och sa: såklart du vågar!!
Och jag vågade delta, efter ett tag, och det var med med- och motgångar i lekarna, men aldrig att jag kunde drömma om att hitta såna vänner , som jag gjort här- på nätet!
Alla ni som jag interagerat med här , både i pm, i lekarna, i IRL- jag har sagt det till flera av er- dock inte alla-därav detta inlägg
Jag vet inte vem jag varit idag- utan er!:love:
Alla ni som funnits där när jag behövt er- det lämnar mig helt ordlös:heart
Jag vill bara säga att jag är så glad att jag vågade - inte bara att ta kontakt med er- utan även ändra mitt liv tack vare er!!
Jag önskar er alla en riktigt god jul och all välgång man kan tänka sig.
bifogar en låt jag alltid blir berörd av-och jag tycker som i all sin sorgsenhet ändå fångar det där med att ta tillvara på det som går

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka