v
vava?
jag hörde inte riktigt ??
ska du gå och nanna
I wish! Mvh julmatsladande nananas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
v
vava?
jag hörde inte riktigt ??
ska du gå och nanna
ehum för att få alla tilbaka
" on track!
Så du har inga farhågor kring @LenaH ?Statement! Jag tänker inte lägga en uddaröst denna DL.
De två jag funderat mest på är @Snurrfian och @Jfrelin där Snurris verkar rätt luden - men är hon det? Och Jfrelin verkar rätt god - men är hon det? Fullständigt paranoid. Kanske är båda onda eller båda goda.
Det som får mig att tveka runt Snurris är mest diskussionen hon hade med Klara igår förmiddag. Där Snurris genuin i sitt försvar av sig själv och frustrerad över att alltid bli misstänkt. Annars har jag skrivit en del om lånade teorier och hur hon gick mot Klara igår. Hon röstade även på Klara i DL3.
Beträffande Jfrelin är mina farhågor att hennes jagande efter Niyama var ett spel för gallerierna. Efter den lynchen trodde jag Jfrelin hade en specifik roll, baserat på hennes agerande då. Nu tvivlar jag på att hon har den. Men hon kan ju vara god för den skull.
Rimligtvis kan det inte vara mer än två ulvar kvar, kanske är det bara en. Speciellt med tanke på spökrösten är det möjligt att få en chans imorgon även om den här lynchen går åt pipsvängen. Jag avskyr att resonera så, men jag har faktiskt riktigt dålig koll denna lek.
Lite mer än 20 minuter att fundera.
vava VA??!Raj raj raj.... *gäsp* nanan *gäsp* .... *hick*
...vilket bekvämt hörn! Och en söt liten katt. *gäsp* Som den däringa LL tydligen inte dödat av än. Zzzz...
vava VA??!
vadå : och jag citerar :
"Som den däring a LL tydligen inte dödat av än. "
Jag är inte säker på att någon är god (bortsett från mig själv, men jag tror vi är flera annars skulle leken vara slut). Just idag funderar jag ändå mest runt Snurris och Jfrelin.Så du har inga farhågor kring @LenaH ?
Jag tycker ändå att det finns mer som talar för att Snurris är den ludna även om jag såklart kan ha fel. Men jag tycker nog att hennes misstankar kring Klara känns märkligare än Jfrelins.
eh jo ja om nån är intresserad så ju det är jag ju singel altså-Ja, den där LL dödar ju tydligen så mycket personer att folk inte ens håller koll på vilka som dött och hur! ...Undrar om hen är singel!
8 minuter kvar till DL !!!
/ gravallvarlig LL
jag har stora kontrollbehov så det såSom att du ens kan vara seriös för två sekunder? Sluta försöka vara så ordentlig ingen tror på det ändå!!
hold your horses DL kl 22Ja får väl börja då... För er gamlingar. Om man gjort de ja säger så dricker man. Åkej?
Ja har aldrig haft sex på en balkong...
*dricker*