ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Statement! Jag tänker inte lägga en uddaröst denna DL.

De två jag funderat mest på är @Snurrfian och @Jfrelin där Snurris verkar rätt luden - men är hon det? Och Jfrelin verkar rätt god - men är hon det? Fullständigt paranoid. Kanske är båda onda eller båda goda.

Det som får mig att tveka runt Snurris är mest diskussionen hon hade med Klara igår förmiddag. Där Snurris genuin i sitt försvar av sig själv och frustrerad över att alltid bli misstänkt. Annars har jag skrivit en del om lånade teorier och hur hon gick mot Klara igår. Hon röstade även på Klara i DL3.

Beträffande Jfrelin är mina farhågor att hennes jagande efter Niyama var ett spel för gallerierna. Efter den lynchen trodde jag Jfrelin hade en specifik roll, baserat på hennes agerande då. Nu tvivlar jag på att hon har den. Men hon kan ju vara god för den skull.

Rimligtvis kan det inte vara mer än två ulvar kvar, kanske är det bara en. Speciellt med tanke på spökrösten är det möjligt att få en chans imorgon även om den här lynchen går åt pipsvängen. Jag avskyr att resonera så, men jag har faktiskt riktigt dålig koll denna lek.

Lite mer än 20 minuter att fundera.

Statement! Jag tänker inte lägga en uddaröst denna DL.

De två jag funderat mest på är @Snurrfian och @Jfrelin där Snurris verkar rätt luden - men är hon det? Och Jfrelin verkar rätt god - men är hon det? Fullständigt paranoid. Kanske är båda onda eller båda goda.

Det som får mig att tveka runt Snurris är mest diskussionen hon hade med Klara igår förmiddag. Där Snurris genuin i sitt försvar av sig själv och frustrerad över att alltid bli misstänkt. Annars har jag skrivit en del om lånade teorier och hur hon gick mot Klara igår. Hon röstade även på Klara i DL3.

Beträffande Jfrelin är mina farhågor att hennes jagande efter Niyama var ett spel för gallerierna. Efter den lynchen trodde jag Jfrelin hade en specifik roll, baserat på hennes agerande då. Nu tvivlar jag på att hon har den. Men hon kan ju vara god för den skull.

Rimligtvis kan det inte vara mer än två ulvar kvar, kanske är det bara en. Speciellt med tanke på spökrösten är det möjligt att få en chans imorgon även om den här lynchen går åt pipsvängen. Jag avskyr att resonera så, men jag har faktiskt riktigt dålig koll denna lek.

Lite mer än 20 minuter att fundera.
Så du har inga farhågor kring @LenaH ?
Jag tycker ändå att det finns mer som talar för att Snurris är den ludna även om jag såklart kan ha fel. Men jag tycker nog att hennes misstankar kring Klara känns märkligare än Jfrelins.

Så du har inga farhågor kring @LenaH ?
Jag tycker ändå att det finns mer som talar för att Snurris är den ludna även om jag såklart kan ha fel. Men jag tycker nog att hennes misstankar kring Klara känns märkligare än Jfrelins.
Jag är inte säker på att någon är god (bortsett från mig själv, men jag tror vi är flera annars skulle leken vara slut:p). Just idag funderar jag ändå mest runt Snurris och Jfrelin.

Om Lena - känns hon lite mindre på än vad jag minns henne som god. Men hon tycks också ha dåligt med tid. Vet inte! Jag är som sagt inte säker på någon!

Ja, den där LL dödar ju tydligen så mycket personer att folk inte ens håller koll på vilka som dött och hur! ...Undrar om hen är singel! :love:
eh jo ja om nån är intresserad så ju det är jag ju:o singel altså-
men såklart jag har stenkoll och inte dödar fler än som ska dödas- sas:cool:

Agerar mjölkko så blir en snabb röst från min sida.

Men jag kommer rösta på Snurrfian. Hon kan mycket väl ha lagt en alibiröst första dl och sedan hennes röst igår på Klara med samma motivering att hon skulle alibiröstat i dl1 men det visade sig att det gjorde hon ju inte. Sedan verkar hon väldigt svängig i sina teorier och idag lägger hon sin röst på Jfrelin som jag tycker inte alls har gjort något ulvigt mer än rösten igår som var ett misstag i panik tror jag faktiskt, så där tror jag mer på att Snurrfians röst var meningen att få ut en god.

Matmissbrukaren röstar på Snurrfian

Myrten röstar på Snurrfian

Förmodad alibiröst vid DL1, där det sedan gick snett så att Ferrari rök. Skum igår med lånade teorier och visst drev mot Klara. Dags att syna Snurris helt enkelt.

DL5
19.51 LenaH röstar på Snurrfian
20.01 Snurrfian röstar på Jfrelin
21.16 Jfrelin röstar på Snurrfian
21.26 bollen__ röstar på Snurrfian
21:48 Matmissbrukaren röstar på Snurrfian
21:52 Myrten röstar på Snurrfian

Snurris 5
Jfrelin 1

Ja får väl börja då... För er gamlingar. Om man gjort de ja säger så dricker man. Åkej?

Ja har aldrig haft sex på en balkong...

*dricker*

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka