ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Kommer hem från stallet och så har några dårar tagit över tråden och har fest...... Nåväl hittade de 4 inläggen som var lekrelaterade.

Min röst idag kommer hamna på @Snurrfian. Första rösten på Ferrari och sen röstat på Klara i 2 DL som var i princip godförklarad. Antingen är hon en väldigt förvirrad god eller så är hon det inte.
Jag vet att jag röstade på Klara förra DL men jag fick panik. Visste inte vem jag skulle rösta på och fick för mig att jag var så där vidrigt grundlurad som man kan bli i ulvlekar.
Dessutom röstar hon på mig i denna DL, visst min vändning mot Klara kan tyckas märkligt men jag jag tycker att jag förklarade den gott och väl innan, och jag har iallafall röstat ut 1 ond i denna lek. Det är en mer än Snurrfian.

Jfrelin röstar på Snurrfian

Jag tycker att det känns väldigt knepigt med Jfrelins utpekning av mig, först följde med och röstade på Klara och nu helt plötsligt vänt kappan efter vinden och menar att jag är ulv... :cautious: Jag hade placerat in Jfrelin på en roll men nu börjar jag undra om det verkligen stämmer...

Hur menar du att Jfrelin pekar ut dig som ulv? Igår tycktes du rätt säker på Klaras ondska. Hon var god. Tycker du att det är konstigt att vi som röstade som du igår då funderar även över dig?

Jag är inte alls säker på var vare sig du eller Jfrelin står, men det känns som att du är ganska fixerad av vad spelare tycker om dig. Som jag uppfattade var det vad som fick dig att misstänka Klara igår, att hon misstänkte dig. Oavsett var man står behöver det ju inte vara ett tecken på ondska att någon misstänker en.

Äh, m lr n, vem hör skillnad? :meh:

MVH NANNAS! ;)
annanas_88646040.jpg

DL 5
19:41 LenaH röstar på Snurrfian
20:01 Snurrfian röstar på Jfrelin
21:16 Jfrelin röstar på Snurrfian

Snurrfian 2
Jfrelin 1

Ehm, jag tror att detta är alla röster?
du ska ju ha koll:p
men än är det kvar 36 minutes ( and counting) innan alla röster ska vara inne- så officiellt är festen- SLUT!!!!

Jag kan lika gärna rösta nu så kan jag återgå till partyt igen :rofl:
Snurrfian står högst på min lista idag då det som jag skrivit tidigare är hon och LenaH som jag är osäker på och jag tycker att jag hittat mest kring Snurris.
Hennes röst på Ferrari i DL1 tror jag kan vara en alibiröst -förmodligen kanske det inte ens var meningen att fler skulle rösta där. Sedan hennes sätt att misstänkliggöra Klara och få henne utröstad, jag tycker nog att Snurris bidrog en del där.
bollen__ röstar på Snurrfian

DL5
19.51 LenaH röstar på Snurrfian
20.01 Snurrfian röstar på Jfrelin
21.16 Jfrelin röstar på Snurrfian
21.26 bollen__ röstar på Snurrfian

Snurris 3
Jfrelin 1

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat