A

Aeternum

Någon här som ska på ULK:en som har sin startplats på wången? (Minns inte riktigt datumen)

Ni som gått ulken, hur är den?

Sv: Ulk 2008

Jag gick den för ett parår sedan, och jag tyckte den var helt ok! Det roligaste/bästa med den tyckte jag var att man träffade likasinnade.
Vi fick gott om tips att använda i vår ungdomssektion, och det var roliga uppgifter!
Ett plus var att den hölls på scandichotel som har groteskt god frukostbuffé :smirk:

Jag gick ULKen för ett par år sedan (2001-2002?) och jag hade jättekul! Så hoppas du också får det! det var klart värt pengarna :)

Pengar behöver ja inte lägga ut. Får sisu-pengar till det.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 112
Senast: Emro
·
Samhälle Behövde mitt pass idag, ska inte resa men ska förnya bank-id och där godkänns inte körkort som id. Döm till min förvåning när mitt pass...
Svar
11
· Visningar
907
Senast: MiaMia
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 706
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar