udda blandningar?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Naggur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 86
  • Visningar Visningar 14 479
Sv: udda blandningar?

Hmm.. bilderna försvann, får väl länka då istället för dem som vill se mitt lilla märkliga underverk.

9288540.jpg

9288268.jpg

hehe jag och aros tackar ;) å vi kan inte annat än att säga att vi håller fullständigt med :smirk:

goggoman, din hund ser ut som en av mina. Det är alaskan husky/stövare/jämthund/labrador. I den andra hunden får man lägga till schäfer och golden det är en äkta tjyvparad rondellhund. Mor och dotter.

Här kommer dotterns blandis, har aldrig hört någon som haft den kombonationen. Vit StorPudel och Finsk Stövare. Vittra 3 år.
6153719.jpg
[/url][/IMG]

Liknande trådar

Hundhälsa Alltså - jag har ju någon sorts hygglig idé om vad som är en tjock respektive smal hund, men vill ändå gärna höra hur ni andra bedömer...
Svar
17
· Visningar
1 454
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 027
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 879
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka