- Svar: 11
- Visningar: 1 650
Jag var nyss uppe i skogen. Där var så tyst, lugnt och fridfullt. Bara snöns knarrande hördes under mina fötter där jag gick. Låt mig aldrig mista detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser verkligen mysigt ut.Jag var nyss uppe i skogen. Där var så tyst, lugnt och fridfullt. Bara snöns knarrande hördes under mina fötter där jag gick. Låt mig aldrig mista detta.
Visa bifogad fil 133995
Jag älskar skogen. Där tankar jag energi.Ser verkligen mysigt ut.
Det gör jag också! Skogar skänker ett lugn som inget annatJag älskar skogen. Där tankar jag energi.
Här är det inte lerigt. Jag har gått dagliga rundor sedan jag slutade jobbet i september.Men åh så härligt! Blev inspirerad att själv faktiskt ta en promenad i skogen bakom där hemma. Nu bör det vara möjligt att ta sig runt där, det är så fasligt lerigt där under höst och vår!
Skönt! Jag har inte kunnat gå utanför grusvägar på ett par månader nu. Där jag brukar stanna till för att göra upp en eld var det ett par cm vatten. Hoppas det torkat upp fort när det blir vår även om det är bra nu med snön, det blir precis som du säger så underbart tyst.Här är det inte lerigt. Jag har gått dagliga rundor sedan jag slutade jobbet i september.
Tack för frågan.Vackert
Är du ok annars?