Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det vatten alls? I så fall klarar man sig ju lätt fyra nätter.Jag ska vara borta 4 nätter utan tillgång till dusch, men på något vis lär jag ju kunna tvätta mig. Tänker tvättlappar/våtservetter, men vad ska man ha? Vad ser till att jag faktiskt är ren?
Tvättlappar för barn, funkar det?
Jag ska vara borta 4 nätter utan tillgång till dusch, men på något vis lär jag ju kunna tvätta mig. Tänker tvättlappar/våtservetter, men vad ska man ha? Vad ser till att jag faktiskt är ren?
Tvättlappar för barn, funkar det?
Vatten finns ja, bara inte så jag kan duschaFinns det vatten alls? I så fall klarar man sig ju lätt fyra nätter.
Jag behöver en dusch varannan dag för att hålla mig fräsch och söker alltså alternativ till det de här dagarnaDet behövs väl inte duschas varje dag om man inte idrottar hårt. Vilket enormt slöseri med vatten. Man blir lika ren med en tvättlapp och 5 dl vatten. Hälsning från Afrika resenär.
Vad för våtservetter använder du?Brukar ha med våtservetter när jag är och vandrar
Vad för våtservetter använder du?
Jag ser mest våtservetter för barn när jag söker men tänker att det kanske funkar?
Det är nog nåt sånt jag brukar köra på har funkat bra! Tänker att dom är milda och bra.
Jag håller helt med! Kan inte förstå att de marknadsförs mot små barn.De är absolut inte milda. Jag har en babyvariant som är det enda som fungerar mot tjockolja. Industriservetter funkar inte, men babyservettrna funkar. Har använt dem i ansiktet också (innan jag kom på hur starka de är) och blev flammig och fnasig i en hel vecka.
Har använt på läderratten i bilen, den är nu helt förstörd.
Jag använder dem, men med försiktighet och funderar över hur tusan ett barnarsle kan må efter upprepad behandling.