Tvätta öronhuva!

L

_LeLLe89_

kan man tvätta Equilines öronhuvor i tvättmaskinen? min ljusblå har blivit gaanska smutsig.. :crazy:

Nej! Tvätta för hand, försiktigt... Dom tål inte mkt! Det lossnar lätt där det är virkat, eller hur jag ska säga. Har gjort det på min.

borde ju att gå att tvätta, inte för varmt, lägg den i en sånhär BH påse så fastnar det inte i ngt heller.

Ett såpass känt & bra märke BÖR tåla att tvättas i maskin i inte alltför hög värme, väl :confused: :crazy:

jag har nog aldrig tvättat mina i maskinen, men jag hade lagt den i en tvättpåse som andra oxå skrivit, o tvättat på 40 grader. går säkert bra!
annars kan du väl handtvätta dom? inte spec jobbigt när de är så små!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
Svar
19
· Visningar
1 035
Senast: Freazer
·
Hemmet Sambon och jag är båda hopplösa på att få tvätten från hängställningen till garderoben/byrå med lådor... Vi har inte torktumlare så...
2
Svar
23
· Visningar
1 156
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 528

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka