Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kan dock rekommendera att inte tvätta i vanlig tvätt 40 grader dagen innan man ska rida clinic för P.E (Cardento). Tog ur min ur tvättmaskinen i x antal delar.. Jättekul när man måste ha padden.. Men jag fick tag på en av enkompis som tur var.
OJ jag som tvättar min fårskinnspad i just 40 grader..med vanligt tvättmedel och lite sköljmedel...Vet inte om jag tar fintvätt förresten, kanske därför det funkar!
Man ska absolut inte använda vanligt tvättmedel till ull! Det vanliga tvättmedlet "käkar upp" ullfibrena. Så är man rädd om sina ullprylar så använd ulltvättmedel.
finns det ullprogram på de flesta nya tvättmaskiner eller ör det ovanligt? vi ska köpa ny tvättmaskin nu så man kunde ju klura lite på det här med ens fårskinnspad och sånt. eller rättare sagt, köpa tvättmaskin efter hästens grejers behov
Kropp & Själ
Nu är jag lite förvirrad och klockan är sen men jag hoppas någon kan svara här ikväll.
Jag ska operera foten i morgon och har fått köpa...