Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här råkade vi ut för samma utgångspunkt som du hade i dag, två fosterblåsor som satt ihop
Vet chansade och klämde, får se på fredag om han lyckats, men schanserna är små, vad jag förstod.
Men tyckte ändå att det var bättre med en dräktighet än ingen alls, då vet man ju att hon är fertil (3års sto).
I dag (dygn 22) var båda kvar trots att vet försökt nypa den ena, en var dock lite mindre så vi avvaktar till måndag innan vi sprutar henne.
hoppas hoppas!
Hej
Mitt sto förra året hade också 2 blåsor som låg så tätt så man kunde inget göra. Vid nästa u-ljud hade det ena släppt. Skönt när det sköter sig själv. Men vid ett lite senare u-ljud var hon tom o fick då en spruta för att tömma sig. Det var sent på säsongen så vi betäckte inte om henne. Iår 18 april fölade hon ett välskapt stoföl... Hon är döpt till Choice of Life
Jag var inte ut till stationen denna gång, min hemmavet. kom ut till stallet. Annars kan jag lova jag hade kikat på honom! Han ser jättefin ut på dom bilder jag sett
Hoppas det går bra nu med mosterhäst, det är han så väl värd efter denna tuffa start .
Jag kilar in i din tråd och håller mig uppdaterad hur det går.
jo det är klart att vi försöker igen, ska in på fredag och kolla läget.
Det värsta är att nu hamnar alla 5 på ungefär samma tidpunkt om dom tar sig nu, blir lite jobbigt nästa vår.:smirk:
Hästmänniskan Uppskattar dina genomgående svar så mycket.
Anledningen till att jag drogs till den ej inridna hästen är för att unghästutbildning har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.