stjarnhimmel
Trådstartare
Just nu visas ett tv-program om arabhästar på SVT2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar vara repris tyvärr, vet att jag har sett det programmet förut.
Jag kollade ungefär halva men blev så störd över personerna att jag la av. Nog för att jag "gillar olika", men de här personerna var för olika mig för att jag skulle ha något nöje av det ens som social beskrivning.Just nu visas ett tv-program om arabhästar på SVT2.
Jag kollade ungefär halva men blev så störd över personerna att jag la av. Nog för att jag "gillar olika", men de här personerna var för olika mig för att jag skulle ha något nöje av det ens som social beskrivning.
Hej!
Jag har försökt se den tidigare och blivit lika besviken varje gång. Jag förväntar mig en dokumentär om hästarna, inte om deras lätt underliga mattar. Alldeles för lite häst och tyvärr upplever jag det som om det bara spär på "lyx"-biten med arabhäst, att det bara är fina damer som har hästarna som utställningsföremål. Jag hade hellre sett en dokumentär om arabhästen- allt den kan användas till, varför den ser ut som den gör osv osv. Arabtanter ger jag tyvärr inte mycket för.
/Lavinia, dressyrtant med arabhäst :-)