Tungviktsgalopp

Hambo

Trådstartare
I morgon är det Ardennerlöp samt shirehästlöp på jägers !!!
Jag har faktiskt aldrig sett det !
Nån som ska dit och kan rapportera ??
Tyvärr måste jag jobba även fast vi har en starthäst i ett annat lopp ( fullblod)
Hej från en hårt arbetande Hambo:crazy:

Sv: Tungviktsgalopp

Tyvärr går i skolan! :(
Men har sett ardennergalopp en gg innan! :D Haha såg jättekul ut, men jättarna höll på att bocka av sina ryttare emellanåt ;) Tror den som vann var riden enbart fyra gånger!!!

jag hjälpte faktiskt till på det förra året- hästarna var stora som hus! men faktiskt ganska snälla.... men oj vad stora de var

Det skulle vara grymt kul att se.
Min hovslagares dotter rider i Ardennerlöpet !
Så jag får väl hålla tummarna för henne
Hej från hambo

Det vore ju grymt kul att se!!:D Får nog ta och boka en resa dit nästa år då!! Påminn mig om det då!!:)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 721
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 193
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
1 741
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 524
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar