Tummen upp

AgentCarter

Trådstartare
Tummen upp för den moderator som tog bort mitt inlägg i häst (oklar underkategori) och gav anledning till varför, mycket uppskattat!

@Gunnar Förlåt för trådkap!! men vet inte hur jag annars skall kunna göra mig hörd då jag inte kan göra inlägg?
Är det bara jag som upplever att det är något fel med forumet idag? När jag trycker på "gilla" knappen eller "citat" så står det mest och snurrar och aldrig händer något. Likadant när jag skall skriva inlägg så snurrar det bara, men om jag uppdaterar sidan så finns inlägget oftast där. Jag kan inte välja prefix när jag skall göra en tråd heller, och kan således inte posta inlägget eftersom man måste välja ett.

Verkar konstigt, är det fortfarande problem?
Ctrl+F5 för att hårduppdatera sidan kanske kan hjälpa.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästvård Hej, om ni har sett mitt tidigare inlägg så har min häst Kissing spine. Vi har sedan februari behandlat ryggen två gånger och rehabat...
2
Svar
20
· Visningar
1 792
Senast: QueenLilith
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 201
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA