3 timmar efter Québec alltsa. Nar jag far tid att satta mig framfor TVn lar jag fa veta vad som hant, mer an rubriker pa telefonen.

Om Le Pen vinner valet är det fritt fram för SD. Detta år 2017 kommer att hända mycket i alla länder. Kaoset kommer att bli oerhört . Härligt att en enda människa kan sätta etablisemanget på plats och att länderna får ställa sig i kö med mössan i hand för att få besked. Små länder som Sverige kräver besked men får inget för det finns större och viktigare länder att komunicera med just nu :laugh:
Du drömmer.... en partiledare, Åkesson, som har verifierade spelproblem och är psykiskt skör med tidigare utbrändhet. Tja isådanafall får folket får de ledare de önskar. Han är inte lika ung och vacker längre heller. Skitsnack. Bullshit på utrikiska.

Irak ar USA's storsta "allie" i MellanOstern ... Irak och USA jobbar ihop med att bomba ISIS och halla ner terrorism.

Jag förstår inte riktigt vad som får dig att kommentera och rätta eller hålla föredrag gällande det mesta jag postar här, fast du kommenterar emot dig själv.. Irak ingår i de 7 länder som nu hör till de bannade i dekretet. USA bombar inne i Irak, även om de inte bombar nationen. Vad är det som är så svårt att förstå med det att Irak hör till de länder USA bombar?

Jag förstår inte riktigt vad som får dig att kommentera och rätta eller hålla föredrag gällande det mesta jag postar här, fast du kommenterar emot dig själv.. Irak ingår i de 7 länder som nu hör till de bannade i dekretet. USA bombar inne i Irak, även om de inte bombar nationen. Vad är det som är så svårt att förstå med det att Irak hör till de länder USA bombar?

Jag tanker inte diskutera om/hur du anser att jag talar emot mig sjalv. Allt jag sa ar att USA och Irak bombar TILLSAMMANS omraden innom Irak. Irak ar nu USA's framsta allierade i Mellanostern.

Jag gick bara forbi TVn och konstaterade att det handlade om Bannon ... Vilket jag anser vara helt katastrofalt ... men jag orkade inte engagera mig och satta mig dar nu. Jag far lyssna pa sammandraget senare i stallet.

Just nu säger man att det var Obama-administrationen som har "identifierat" exakt dessa 7 länder som förhöjd risk vad det gäller inresande i USA.

Just det, det var dom som röstade på Trump som ville ha det så här. Man hade tröttnat på all skit och nu skulle man ta tillbaka sitt land. Det var kontentan av live sändningen

Just det, det var dom som röstade på Trump som ville ha det så här. Man hade tröttnat på all skit och nu skulle man ta tillbaka sitt land. Det var kontentan av live sändningen

Nej, det här har aldrig varit det USA världen känt till. De för sitt land i en riktning som aldrig varit nära det USA stått för tidigare.

Så "ta tillbaka sitt land" är verkligen geggamoja-uttalande.

Nej, det här har aldrig varit det USA världen känt till. De för sitt land i en riktning som aldrig varit nära det USA stått för tidigare.

Så "ta tillbaka sitt land" är verkligen geggamoja-uttalande.
Det räcker med att lyssna på majoriteten och majoriteten har gett Trump i uppgift att sätta P. Nu har han gjort det och det är demokrati. Även britterna håller på att ta tillbaka sitt land

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka