EmmaBovary
Trådstartare
Skytten neutraliserad, ska vara ytterligare någon svårt skadad. Men Trump ska enligt uppgift vara ok, men bristfälliga uppgifter än så länge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skytten neutraliserad, ska vara ytterligare någon svårt skadad. Men Trump ska enligt uppgift vara ok, men bristfälliga uppgifter än så länge.
Jag är så konspiratorisk att jag misstänker att det hela planerats av Trump för att ge honom en fördel i valet. Om skytten bara träffade örat så var han skicklig, huvudet hade ju varit enklare tänker jag.
Jag är så konspiratorisk att jag misstänker att det hela planerats av Trump för att ge honom en fördel i valet. Om skytten bara träffade örat så var han skicklig, huvudet hade ju varit enklare tänker jag.
Men alltså. Skyttens har ju uppenbart siktat mot huvudet men träffat endast örat. Såklart var inte örat målet?Om skytten bara träffade örat så var han skicklig, huvudet hade ju varit enklare tänker jag.
Jag tänker exakt likadant….Om jag skrev vad jag egentligen vill skriva skulle Gunnar, med rätta, banna mig.
Fast näää för stor risk att skottet tar fel att träffa ett så litet mål som ett öraJag är så konspiratorisk att jag misstänker att det hela planerats av Trump för att ge honom en fördel i valet. Om skytten bara träffade örat så var han skicklig, huvudet hade ju varit enklare tänker jag.
Men alltså, skarp (uppenbarligen) ammunition och man "planerar" att skjuta honom i just örat? Med den uppenbart väldigt jättestora risken att då av misstag råka skjuta honom i huvudet? Det är ju extremt osannolikt, och en superkorkad plan i sådant fall.Jag är så konspiratorisk att jag misstänker att det hela planerats av Trump för att ge honom en fördel i valet. Om skytten bara träffade örat så var han skicklig, huvudet hade ju varit enklare tänker jag.
Men att försöka få detta till en konspiration är mest märkligt.
Ja jag är rädd att @Lingon har rätt (men kan inte gilla inlägget för det är en så obehaglig tanke)Oj, oj vad det här kommer att ANVÄNDAS tänker jag.
Betydelsen kommer inte ligga i att händelsen inträffat, eller vad som faktiskt skedde och varför. Utan i vad olika aktörer gör med historien om den efteråt.
Och där tror jag tyvärr det finns en del som inte kommer göra gott, om vi säger så.
Ja jag är rädd att @Lingon har rätt (men kan inte gilla inlägget för det är en så obehaglig tanke)
Fast de är ju inte där för att skydda en idol, de är där för att göra det jobb de valt i att skydda demokratin. Precis som brandmän, poliser och andra tjänstemän förväntas lägga sina personliga prioriteringar åt sidan och agera som yrkesmän.Är ju hemskt att någon ska behöva skydda någon annan med sitt liv egentligen för att den är politiker. Hoppas att livvakterna åtminstone är anhängare till honom.
Samma härOm jag skrev vad jag egentligen vill skriva skulle Gunnar, med rätta, banna mig.