True Blood säsong 6

Sv: True Blood säsong 6

Åååå, har inte hunnit kolla än men satan vad jag har längtat :love:
Tack för påminnelsen!
 
Sv: True Blood säsong 6

Jag vet inte riktigt..
Som vanligt så är jag sur över att de är så långt från böckerna (jag älskar böckerna!) men egentligen så var det nog ganska bra.
Dock mot slutet.. Tyckte inom om Sookies påhitt kring dörren :mad:

Undrar vad som händer med Bill.. Verkar märkligt minst sagt.

Jag är iallafall glad över att det är igång :D
 
Sv: True Blood säsong 6

Jag blev positivt överraskad! Har avskytt hela den här Lilith-grejen, förstörde verkligen hela förra säsongen. Hoppas att de inte spelar så mkt på det denna säsongen (har inte läst böckerna men det finns väl inte ens med där?). Tycker synd om Sam dock :( & Andy med barnen i slutet, haha :D
 
Sv: True Blood säsong 6

Läst böckerna , så fruktansvärt bra. Serien däremot klarar jag inte av :( Ändrat för mycket och vissa skådespelare är ju riktigt dåliga. Blev otroligt besviken på hon som spelar sookie :crazy:

Hur långt har dem kommit i säsong sex? Vad händer? Följer det böckerna något?
 
Sv: True Blood säsong 6

Jag tyckte det var bra. Känns lovande! Hade lite svårt för förra säsongen men den här verkar bättre.

Jag har läst böckerna också, men i och med att de är så olika så ser jag det lite som två olika serier. Även om det är samma personer. det gör att jag inte stör mig längre på att allt är så olika. Jag tar det som det kommer;)
 
Sv: True Blood säsong 6

Jag störde mig på att det var så tattigt filmat?!
Såg ut att vara sjukt billigt gjort när de sprang omkring i byggnaden... :p
 
Sv: True Blood säsong 6

Jag störde mig på att det var så tattigt filmat?!
Såg ut att vara sjukt billigt gjort när de sprang omkring i byggnaden... :p

Samma här.

Inte alls samma grej med True Blood som det var första två säsongerna. Dock tycker jag ändå det verkar spännande och jag tänker inte sluta kolla :)
 
Sv: True Blood säsong 6

Nej, jag kommer inte heller sluta kolla. Verkligen inte.
Men ändå, det var fan bättre förr. :p :D
 
Sv: True Blood säsong 6

Känns som att det var mer klass och kvalité på det hela i början. Det är aldrig bra att göra för många säsonger av en serie!
 
Sv: True Blood säsong 6

Bra att det bliur en säsong till iaf, det va ju inte helt klart om han dog där eller inte, blir spännande att se ^^ :)
 
Sv: True Blood säsong 6

De har nu gått ut med att nästa säsong blir True Bloods sista.

Även om jag tycker att serien inte är ens i närheten så bra som böckerna så känns det lite tragiskt :(
 

Liknande trådar

Fritid Har sett de utländska versionerna (inte alla) men nu kommer en svensk version på 5an. Första avsnittet är ikväll 5/9 kl 21. De ska ta...
Svar
5
· Visningar
482
Senast: Rosett
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 711
Senast: Fiorano
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 828
Senast: Mabuse
·
Kultur Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla? Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
13 341
Senast: Bon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp