Trött på Fordreklamen

Fruktansvärt irriterande!!
Har datorn i sovrummet där sambon ligger och sover, och plötsligt sätter den igång högt och tydligt så han vaknar.
Sådana borde vara förbjudna!

Tror inte jag råkat ut för den?
Vilken annonsplats ligger den på, högst upp, till höger eller någon annanstans?

Nu har även jag råkat ut för den. Tror det beror på att jag vid ett tillfälle råkade ha musen för länge över fordbannern, då satte den igång och sedan har den dragit igång av sig själv ett gäng gånger vid sidbyte.
Jag kan inte själv blocka denna utan behöver hjälp av mina annonssäljare. Hoppas kunna lösa det under morgondagen.

Efter denna långdragna, pågående utsattheten från denna jävla reklamen så skulle det sista bilmärke jag skulle kunna tänka mig att köpa är just Ford.
:turd::turd::turd:

Trodde problemet var löst. Jag har inte själv fått upp något ljud från den banner längre.
Och fick tidigare idag besked om att det skulle vara löst. Ni drabbas alltså fortfarande?

Inte nu längre, kom på det när jag såg ditt inlägg. När jag skrev #7 hade jag precis hört den alldeles innan.
:heart

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 568
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar