keramin
Trådstartare
I måndags tog jag tag i 5:2 igen, med den skillnaden att denna gång följer jag en färdig meny. Det passar mig utmärkt eftersom jag aldrig lagar mat och planerar min kost. Nu kan jag "storhandla" och snällt följa recepten. Det funkar jättebra och jag är inte ens hungrig. Recepten bygger på att man också minskar på kolhydraterna i kosten, inte fullständigt men nära. Igår när jag skulle såga i min stora häck (buskar) drabbades jag plötsligt av hjärtklappning och armarna blev helt matta, jag fick avbryta och gå och lägga mig istället. Senare på eftermiddagen var jag som vanligt igen. Idag skulle jag gå en promenad med min häst, 30 min, och när jag kom tillbaka var jag alldeles andfådd. Vi gick inte fort men det var väldigt varmt, vilket jag ju inte är van vid.
Så vad säger ni som är erfarna av detta med mindre kolhydrater, kan det hänga ihop? Jag har aldrig upplevt detta förut och i övrigt är jag frisk och känner mig som vanligt.
Så vad säger ni som är erfarna av detta med mindre kolhydrater, kan det hänga ihop? Jag har aldrig upplevt detta förut och i övrigt är jag frisk och känner mig som vanligt.