Trosskydd som passar för ridning?

Då kanske det är dags att äta cyklokapron. Det får jag äta periodvis. Jag är fullt medveten om att folk blöder olika men då jag enligt gyn klassas som en med rikliga blödningar och kopp funkar bättre än binda/tampong så såg jag ditt uttalande som märkligt. Tidigare blödde jag genom 1 plus tampong på 1,5 timme och nattbinda läckte med mer regel än undantag.
Jag äter redan full dos. Du har riklig mens, jag har ännu rikligare.
 
Jag äter redan full dos. Du har riklig mens, jag har ännu rikligare.
Hua! Hur klarar du det? Du måste ju konstant få äta järntillskott och hur klarar du dig med skydd idag? kombon kopp och binda borde väl vara optimalt?
Faktum är att min mens kortades ner ca 1,5 dygn efter att jag började med kopp. varför? inte en blekaste aning.
 
Hua! Hur klarar du det? Du måste ju konstant få äta järntillskott och hur klarar du dig med skydd idag? kombon kopp och binda borde väl vara optimalt?
Faktum är att min mens kortades ner ca 1,5 dygn efter att jag började med kopp. varför? inte en blekaste aning.
Jag tömmer koppen ofta. Så svårt är det väl inte.

Jag klarade mig väldigt bra medan jag åt ppiller. Då kunde jag glömma mensen halva dagen.

Mina järnvären är förvånansvärt bra. Medan jag var yngre var det katastrof. Jag blöder ju inte så många dagar så det underlättar ju.
 
Jag tömmer koppen ofta. Så svårt är det väl inte.

Jag klarade mig väldigt bra medan jag åt ppiller. Då kunde jag glömma mensen halva dagen.

Mina järnvären är förvånansvärt bra. Medan jag var yngre var det katastrof. Jag blöder ju inte så många dagar så det underlättar ju.

Lyllos du... jag har liknande blödning som du men i 7-9 dagar.....
Äter järn, b-vit och folsyra. När jag åt p-piller var det ca 5-7 dagars blödning men samma "mängd".

Har inte testat kopp men efter ha läst era inlägg måste jag nog göra det.
 
Lyllos du... jag har liknande blödning som du men i 7-9 dagar.....
Äter järn, b-vit och folsyra. När jag åt p-piller var det ca 5-7 dagars blödning men samma "mängd".

Har inte testat kopp men efter ha läst era inlägg måste jag nog göra det.
Mens är en jävligt idiotisk uppfinning... testa kopp du!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 415
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: Sassy
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
919
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp