Trollhättan??

Sv: Trollhättan??

Jag kommer att vara där ( Inte tävla dock ) men eftersom det är min hemmaklubb så kommer jag att hjälpa till däremot ! :D

Som det ser ut nu kommer jag förmodligen till Trollhättan.
Hoppas CNC* för Sigge och har vi jätteflyt går kanske unghästen lätt där annars debutant.

Enligt propositionen som ligger ute på deras hemsida så blir det ingen 100 klass, bara 90, CNC* och ponny. Tråkigt för jag hade också tänkt mig att rida 100.

jag kommer, för 3:e året i rad. Är en av mina favorittävlingsplatser!
Har aldrig förväntat mig att fälttävlan ska vara på autobahn och jag var felfri på hinder i förra årets *. Dock en massatidsfel, men det berodde inte på underlaget utan att jag tog det extremt lungt eftersom det var hans första fälttävlan.

Jättetrevlig tävlngsplats med glada funktionärer och deras vattentrappa som var med förra året i * är det vackraste terrränghinder jag hoppat, de har en enormt fin skog.:love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
547
Senast: hundtant
·
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Pegasus63
·
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 850
Senast: Kristall10
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat