Trollhättan??

norpan85

Trådstartare
Vilka har tänkt åka till thn då? e ju ett tag kvar men e lite nyfiken bara. Jag ska dit med min "lånade" häst som jag debuterade i Tranemo. Blir debutant för oss igen:crazy: . Hade gärna åkt på lite fler innan dess men e ju lite svårt när det inte e min häst...

Sv: Trollhättan??

Det blir väl * för Barcelona där skulle jag tro, man får ju passa på när det är hyfsat nära och så har hon varit felfri på den banan innan så jag är inte så avskräckt sedan förra årets berättelser.

Fast det var ju inte hindren som var katastrof utan underlaget

Ah okej...jo jag har åxå ganska nära...typ 20 min:d
Men som sagt blir debutanten för mig eftersom han endast e startad en gg innan =)
Ja tycker ändå thn har en ganska fin bana, nu har jag ju bara ridit Lätt där på häst (tror jag) hehe å Msv på C-D ponny men har ju vart där å tränat en del! Så himla skönt att d e så nära iaf =P

Det vet jag inte ,men det gjorde att jag avstod från att rida terrängen i alla fall...

Som det ser ut nu kommer jag förmodligen till Trollhättan.
Hoppas CNC* för Sigge och har vi jätteflyt går kanske unghästen lätt där annars debutant.

Vilka har tänkt åka till thn då? e ju ett tag kvar men e lite nyfiken bara. Jag ska dit med min "lånade" häst som jag debuterade i Tranemo. Blir debutant för oss igen:crazy: . Hade gärna åkt på lite fler innan dess men e ju lite svårt när det inte e min häst...

Kanske vi åker med lillasyster. Hon vill rida * där. :D
och då får någon av Hannas andra följa med såklart.

Det var inte underlaget som gjorde att bara sju kom i mål (varav bara fyra var felfria).

hm...var inte där men låter ju lite konstigt om det skulle vara underlaget som ställde till det så:angel:

haha mm...okej :D
Hm...har försökt kolla runt lite men hitta inget efternamn eller så? =) tänkte mest om man kände igen namnet från när jag tävla ponny kanske? *nyfiken*

Senast ändrad:

haha okej :D Nä de va inget jag kände igen sen ponnytiden nä :smirk: haha nyfiken man e ...Jaja kul att ni ska dit iaf!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har insett att min vårdcentral har fått sin chans nu och jag behöver byta. Min nuvarande vårdcentral gick jag till för att det var...
Svar
9
· Visningar
547
Senast: hundtant
·
Fordon Jag lånade ut mitt släp härom dagen, idag körde jag det tomt. Först fungerade inte Cruise controllers, efter ett tag började gula lampor...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Pegasus63
·
Foder & Strö Analyserna har trillat in, höpartier valts ut, installning kanske påbörjats - hösten är här 🍂! Hur blev det för er i år, vad tänker ni...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 850
Senast: Kristall10
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat