Troll meddelanden om att jag ska gå och dö

Sv: Troll meddelanden om att jag ska gå och dö

Haha! Det var vad jag tänkte när jag såg hans inlägg :D

kl

Inte för att det hör hit och är väldigt off-topic, men när jag ser "Gunnar" in action så får jag samma känsla som när jag ser RGB! :D

Haha jaa! Hur mycket älskar man inte gunnar för allt han har gjort med buke? :bow:

Jag har bannat en ny användare som skickat ett liknande PM till en annan användare. Troligen är det samma "troll" som återvänt. Hör gärna av er om det skulle inträffa igen.

Är jag konstig som inte alls förstår nöjet i att hålla på så mot andra människor?
:confused:

Vad katten får man ut av att gå in på någon random användares profil och skriva något vidrigt PM?

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 341
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar