Troll meddelanden om att jag ska gå och dö

diabla

Trådstartare
Är det någon mer än jag som har fått privata meddelanden skickade till sig? det står saker som gå och dö, hatar dig, blabla. från två olika användare.

jag har inte sagt något provocerande och jag har knappt varit aktiv här på flera år så tänker att det måste vara nån liten tonårspojke som gör detta för uppmärksamhet, ville bara veta om det är nån annan som har fått samma?

självklart har jag anmält meddelandena.

Sv: Troll meddelanden om att jag ska gå och dö

Secret16
Kravlare

Reg.dat: 2011-04-25
-
du är en jävla idiot, sluta snacka skit du kan flytta hem till äckel sverige hoppas din sambo dumpar dig idiot kunde jag så skulle jag ringa immigrationen så de kunde kasta ut dig idiot

och

hatardiabla
Banned

Reg.dat: 2012-03-21
IDIOT
SLUTA SNACKA SKIT OM LÄNDER DU INTE VET NÅT OM GÅ OCH DÖ

lite roligt för jag kollade precis på en dokumentär iförrgår om forum troll och hur de tänker. det var intervjuer med några och det är ju så oerhört tragiskt att de lever på detta sättet och finner njutning i detta.

för er som inte vet så bor jag i australien och svarade på en tråd och sa att jag älskar sverige och saknar det jätte mycket och vill flytta hem men kan inte för min sambo vill bo här.

:eek::eek::eek: Det finns verkligen ingen gräns för hur små, patetiska och tragiska människor kan bli.... Vilka jävla idioter/idiot!

Men vad i hela...?! :eek:
Det finns då folk till allt!
Däremot finns det ingen som helst anledning att uppföra sig sådär! Vilket jäkla idioti! :mad:

Men herregud.. nä usch, det där är inte ok!
Det måste ju vara någon som vet vem du är eller eftersom dom vet att du bor i Australien och har sambo?

Men herregud.. nä usch, det där är inte ok!
Det måste ju vara någon som vet vem du är eller eftersom dom vet att du bor i Australien och har sambo?

Behöver ju inte vara så att man känner varann, jag (och många bukefalister med mig) vet ju om att diabla bor i australien och har sambo, även om jag inte vet vem människan bakom nicket diabla är ;)!

Är det någon mer än jag som har fått privata meddelanden skickade till sig? det står saker som gå och dö, hatar dig, blabla. från två olika användare.

jag har inte sagt något provocerande och jag har knappt varit aktiv här på flera år så tänker att det måste vara nån liten tonårspojke som gör detta för uppmärksamhet, ville bara veta om det är nån annan som har fått samma?

självklart har jag anmält meddelandena.

Med tanke på hur vissa människor beter sig här inne på forumet så är jag inte ett dugg förvånad tyvärr. Dessutom är jag verkligen inte övertygad om att det måste vara en tonårspojke, det kan precis lika gärna vara en bitter medelålderskvinna, ja menar, se bara hur vissa vågar skriva öppet i trådarna, vad vågar de inte då göra från anonyma nick i PM. :crazy:

Har inte fått såna meddelanden men man blir så less på såna här idioter. Först satt jag och blev så irriterad, men kom sen på hur dåligt dom här människorna måste må. Vet en vän som betedde sig som en idiot. Den ansåg sig må bra och var nöjd med livet. Men sen visste jag att det var svårt med skolan och att det inte var så bra hemma för denne. Dom kanske mår dåligt utan att "veta om" det. Förnekelse är en stark sak. Vilket som måste man förr eller senare ta tag i sig själv och reda ut dom problem man har med sig själv. När den dagen kommer så är det synd om dom där idioterna. Även om dom kanske förtjänar det. Lite morgontankar sådär, haha

KL

Jag hann bara banna den ena innan jag skulle i väg i morse, nu har jag även bannat det andra användarnamnet.

Om ni får otrevliga PM eller på annat sätt olämpliga PM, ex.vis reklam får ni gärna rapportera, det är inte alltid säkert att det blir banning av användare men jag och moderatorerna vill gärna få kännedom om den här typen av användare.

KL

Jag hann bara banna den ena innan jag skulle i väg i morse, nu har jag även bannat det andra användarnamnet.

Om ni får otrevliga PM eller på annat sätt olämpliga PM, ex.vis reklam får ni gärna rapportera, det är inte alltid säkert att det blir banning av användare men jag och moderatorerna vill gärna få kännedom om den här typen av användare.

Går Buke/du vidare iom ipadresser, ta reda på vilka dessa tragiska personer är? hoppas det iaf!

Men vad är det för trams. Fy :(

Sånt här är anledningen till att jag inte så gärna vill att min dotter sitter på internet. Själv är man vuxen nog att sålla på ett annat vis.
(hon får bara sitta på nätet i samma rum som mig så att jag är tillgänglig direkt om det är något. Och det har det tyvärr varit några gånger. :( Liknande grejer som det du fått. Kom fram sen att det var 2 av hennes 'kompisar' i klassen. Idioter. )

Edit: Inte här på buke alltså, på andra sidor! :)

Senast ändrad:

Jag gissar nu men på goda grunder.

Buke/Gunnar kommer inte göra något om det inte blir värre än så här, inte på eget initiativ. TS kan däremot, och kanske bör, göra en polisanmälan och då kommer Gunnar med all säkerhet assistera med alla uppgifter om tidpunkter och IP-adresser mm.

kl

Inte för att det hör hit och är väldigt off-topic, men när jag ser "Gunnar" in action så får jag samma känsla som när jag ser RGB! :D

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 365
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 824
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 341
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 919
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar