Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bytt ut texten från "Någon gillar dig" till det lite längre, men mer korrekta "Någon gillar ditt inlägg"
Jag tycker att gillningarna fungerar förvånansvärt bra. I början såg jag framför mig hur varenda gång någon skriver nåt elakt till mig (du är så bitter, får du aldrig ligga eller? Etc etc) så skulle resten av alla som avskyr mig att ramla in och gilla det men så har det faktiskt inte blivit.
Jag tycker också det är tramsigt att man ska gilla o ge andra en massa trofeer. Gör som jag, skit i den där gilla knappen å så gör du så här istället.........som jag görKräks lite på att en ska kunna tjäna på troféer här på buke och då syftar jag på "Någon gillar dig".
Innebär det att på Bukefalos kan vi inte tycka olika för vi ska tycka om allt vi alla säger?
Nä, jag vet inte om jag vill vara kvar på Buke. Jag har ju inte direkt varit aktiv tidigare just för jag känt mig utesluten eller påhackad för jag inte tycker som många andra (ja jag har lite egna åsikter men det är ju det som definierar mig). Bara för jag inte alltid håller med allt och alla gör mig inte till en sämre människa.
Jag är värd att bli omtyckt även om jag har mina åsikter som skiljer sig från mängden. Eller?
Hoppas!Kan man byta in trofeer mot saker eller pengar?