Trickträning

S

Stenmagi

Jag undrar hur man lär en häst att utföra vissa trick som t ex bugning och stegring? Någon som vet som har lust att dela med sig? Är så sugen på att leka med mina hästar och lära dom en massa tricks men har ingen aning om hur man gör. :rofl: Förlåt om det redan finns en tråd om hur man gör olika tricks med hästen men jag kunde inte hitta någon.

Sv: Trickträning

finns massor trädar i ämnet, tror inte någon orkar svara ännu en gång :) testad sökfunktion?

Ja, jag har testat sökfunktionen och jag fick inte upp några direkta trådar vilket jag tyckte var konstigt, för det borde ju finnas massor av trådar.

En tråd

Det finns mängder! Jag får upp massvis när jag söker, så prova igen.
Bildtråden innehåller massor med tips.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 259
Senast: Enya
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 830
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: valy
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka