Trick-träning *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trick-träning *bildtråd*

Njuter som vanligt när du lägger in bilder och film :d
Vad duktig Pink blivit, vilken skillnad på den spanska traven och snart ska du se att ha hoppar hela långsidan ner på bakbenen ;) :rofl:

OT: Gillar adventsljustakarna på sargen, måste vara jätte mysigt i ridhuset när de är tända :love:

Tack så mycket! ja den är mycket bättre.. hehe.. i två dagar iaf.. det går bättre när man är vid sargen då lugnar han sig lite:) haha:D det gör han säkert haha:D:rofl:

Ja visst är dem fina! de tänds av sig själva när det blir mörkt:) då är det skitmysigt!:love:

Här är några bilder från när jag tränade igår!

Igår lyckades jag lägga honom ner men det kom ju såklart inte med på bild men jag har kompliment på bild iaf:)
1.jpg

Början på spansk trav:
trickmars5_0013.jpg

trickmars5_0010.jpg

Början till buga:
trickmars5_0016.jpg

Spansk skritt:
trickmars5_0007.jpg

Fler bilder finns på min blogg: http://zahlo.blogspot.com/

Har sett era filmer, valdigt harmoniskt och roligt att kolla pa!!

*kl*

inget nytt att komma med (bild/film)
Men Jag och Tuffe har gjort vår första framträdande, Tuffe tyckte det va super kul och skötte sig utmärkt!
måsta bara skriva av mig är så stolt över min lilla kille<3

hade ju ingen som kunde fota idag, men nu går cita ner i kompliment hur enkelt som helst och stannar kvar så jag kan hoppa upp på henne :love:

igår började vi för första gången med lite trick på hingsten.
bara ett simpelt sådant att plocka upp spöt och gå och hämta det. men han fattade vad han skulle göra första gången. ingen stor grej men det var i alla fall jätteroligt!

bild ligger i telefonen och vet ej om vi har blåtand på den här datorn... jag får förära er med oss senare.

KL

Jag har inget nytt i bilder men Conny utvecklas och idag bugade han flera gånger utan att jag höll i benet :banana::banana::banana:
Hans hov kilade sig fast lite men om man hjälpte honom med foten så var det inga problem. Jag fick hjälpa honom lite genom att knacka upprepande på benet och samtidigt locka hans huvud mellan benen men ändå, det är en grym början eftersom jag aldrig trodde att latmasken skulle göra nåt själv ;)
Så jag ska träna lite i padocken nån dag nu och försöka befästa kommandot så tror jag att jag inte kommer behöva något godis så fort han förstått.
Tillsvidare får ni en tidigare visad bugabild på honom, som får mig att längta till sommaren nu när vi ändå aldrig får nån snö!

Ja det är ju inte bara han som är jätteduktig!! Ser att du bor
i Kungsbacka, det gör jag också, vore kul om man kunde hyra
in dig för att lära sig några trick! Min nya häst kommer i
januari. Du kanske håller kurser i trickträning? Var har du lärt
dig detta? Grymt imponerande :bow:!

Åh vad söta dom är! Jättekul att se :)
Och som vanligt har du prickat in musiken perfekt!

Sshameless vad duktiga ni är :love: han verkar så lättlärd! :p

CoNo Vad kul. Längtaaar efter bilder :angel:

Åååååå vart helt förälskad i den där filmen:love::love::love: Älskar små hästar.
Tyvärr sålde jag min island-shettis ponny i slutet av sommarn:cry: För att man har för lite tid när man går i skolan också. Men håller på och lär Flash lite konster nu också han kan början till buga, vinka, puss +inkallningare och backa på kommando,löslongering. Och jag kan rida honom i halsring i alla gångarter nu. Gissa om jag är stolt:angel:

Sista bilden var ju supersöt! Synd det var lite halvtaskig kvalitet..
Jag måste ta mig i kragen och börja träna ordentligt igen. Men jag råkade trampa sönder min klicker, det blev snö och is (men ingen tjäle) och slutspurt i skolan så det har inte blivit mycket gjort alls..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 098
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
579
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar