Tre timmar...

Åh, så ledsamt. Vet inte vad det beror på såklart men hoppas du kan lösa det framöver.

Jag skulle lätt kunna bli ensam en långhelg om jag inte tar tag i planering av den. Och ibland spelar det ingen roll. Men ibland känns det ensamt.

...under hela påsken, från skärtorsdag till nu annandag påsk, har jag umgåtts med andra människor. Alldeles för lite 😥
Men så tråkigt

Min granne är ganska ensam.
Vet att hon i år var iväg på någon sammankomst i kyrkan.bHon verkade glad efteråt.
Kanske skulle att söka upp något slags sammankomst hjälpa dig lite i någon annan liknande situation? Även om det inte är något som låter jättekul, så kanske man träffat mågon trevlig att prata bort en stund med?

Visst förstår jag att det var något mer än så du ville, men något sådant är ju en liten lättnad från ensamheten och kanske mycket trevligare än man förväntade sig.

Jag hade förvisso folk lite omkring mig, men jag jobbade hela helgen men något påskfirande var det inte. Träffade ingen utom kollegorna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Lyssnar just på en pod från Medicinvetarna om att slippa ha mens om man inte vill. Och känner mig ungefär så här: 🤯 Jag har alldeles... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 080
Senast: Humla
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31