tre starter/dag??

Sv: tre starter/dag??

Hej på dej din fuling! :devil: ! Läget!

Ska du tävla?

Svar på frågan: Ingen aning.

hehe :cool:

Tjaba!
Någon måste ju komma ut och ge dig en match på dressyr banorna även om det är fälttävlan som är det stora målet!!
Ska du rida den lokala på bogesund? Har du hittat nån bra dressyr tränare? Jag måste ta tag i min fuling snart!
Ps, du vet ingen som vill låna Ellen?

jepp! Bogan rules!! ses vi där??? Hehe jag ska banka skiten ur er :D
Jag tränar för Per nu och tillsvidare. Första träningen på Tisdag.

Du vet att jag gärna skulle vilja ta Ellen men som sagt häcken full!

Senast ändrad:

Jag ska inte rida på bogesund, min häst är fortfarande i galoppträning så det får vänta lite!
Kanske kommer o tittar på dig istället. Håll öronen öppna för ellens skull, hittar jag ingen innan fölis ska avvänjas så kanske hon får åka till himmlen =(

Va! :eek:
Usch! Nej...

Men Bosse vill väl köpa henne eller har han gett upp?

Gäller att hitta någon som vågar hoppa henne,som inte räds hennes påhitt då! hehe!

Är hon fortfarande rädd för slangen o galopperar baklänges??

Jag väntar fortfarande på att få adoptera Salta... men kommer nog aldrig ske.. :cry:

Ja! Kom och titta på mig och Divan...

tror att salta är såld men är inte säker, Bosse har ju sålt gården på irland och har gallrat rätt hårt bland stona, hon är inte på svista nu iallafall.
Tänkte väl snarare att Ellen skull få fortsätta vara Mamma för det trivs hon bäst med!
Hade jag råd skulle jag betäcka henne mad Biggles eller med en PRE, kan du tänka dig vilka häftiga knärörelser det fölet skulle få!!!

OM!!
Biggles tycker jag ändå, han ger fina avkommor. Blir nog en fin avkomma, med ett vackert huvud och lite maffigare bättre rörelser.
Han är ju rätt stadig i psyket!

Om det blir en PRE så ta Gorro´n XVI (eller nån siffra :crazy: ), honom har jag ridit mycket hos Pether(om du kommer ihåg att jag berättade), skön kille som ju blivit så mycket bättre i gången, såg jag på några bilder på en annons, Ett långt steg, han har tydligen blivit godkänd i Sverige.

Nä, nu slutar jag jobbet på bilmeken så nu drar jag o ska ut o supa.
Hej då!

Kram Kram :banana: :banana:

Svaret på frågan är JA det får hästen. Har precis skrivit upp för grönt kort och just den frågan var med :D

vad bra! Tack! Vet ju att den får det när det är hoppning men var osäker på dressyren...

en häst får väll inte starta mer än två sttarter per dag oavset om det är olika ryttare om jag inte mins helt fel skall kika i TR lite senare

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På onsdag startar unghäst-VM i dressyr i holländska Ermelo. Här är alla svenska deltagare.
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Gunnar
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Idag startade Breeders Trophy i dressyr på Flyinge Kungsgård. Med nytt format för de yngsta hästarna, testridning och clinic för...
Svar
0
· Visningar
104
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyren på OS i Paris är inledd och det var Juliette Ramel som gick ut först för Sverige. – Det här är ju once in a lifetime, säger...
Svar
0
· Visningar
113
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V