Travprofil för en dag

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Kadabra
  • Startdatum Startdatum
K

Kadabra

Julen är ju önskningarnas årstid, därför tycker iaf jag att denna fråga passar bra:

Vilken travprofil skulle du vilja vara för en dag?
Alla möjliga sorters profiler är välkomna. Fyrbenta, tvåbenta, tränare, uppfödare eller travkusk.
Eller någon helt annan, men dock travrelaterad.

Valet är fritt och valet är ditt!

Sv: Travprofil för en dag

Åh, jag skulle nog välja Stig H... tänk att få samla ihop hans erfarenheter och känsla för hästen och ta med sig. Även om det bara vore för en dag så skulle det nog bli en hel del intryck man kunde ha nytta och glädje av.

Tja......Vilken avelshingst som helst som betäcker naturligt :o
De är nog rätt lyckliga ;)
Annars Erik Adielsson, har ju känt honom sen han var en "liten påg", jag brukar förundras över hans framgångar.

Jag skulle vilja vara Ludde Kolgjini för en dag.
Det måste vara spännande att omge sig med så mycket fina hästar?
Inte bara tävlingshästar utan även avelshingstar och fölston av yppersta klass.
Han verkar ha ett extremt gott hästöga och fingertoppskänsla för hästar.

Som en bonus skulle jag ju även få känna på hur det är att ha lite temperament,
en ny upplevelse för en liten stillsam mes som mig....:D

Funderat ett tag,och kom fram till att jag skulle vilja ha varit hästskötare åt Victory Tilly när han vann Elitloppet.

Melander den dag han vann Hambletonian:cool: Där kan man förväntas en skaplig skjuts av adrenalin och sen endorfiner

hehe precis!
Skjutsen när Black Runner "Kliver på" i spåren 2-300 kvar är fullt jämförbar med de fletsa droger som finns!:angel: :cool:

hehe precis!
Skjutsen när Black Runner "Kliver på" i spåren 2-300 kvar är fullt jämförbar med de fletsa droger som finns!:angel: :cool:

Lite OT, men jag såg faktiskt BR i ett av de första loppen han var med i 2002 (hade häst i samma lopp). Tänkte då att om den hade varit lite fräschare så skulle den kunna tjäna fina pengar....
Det tog några år, men skam den som ger sig! :)

Du måste ha gjort ett bra jobb med honom!

Julen är ju önskningarnas årstid, därför tycker iaf jag att denna fråga passar bra:

Vilken travprofil skulle du vilja vara för en dag?
Alla möjliga sorters profiler är välkomna. Fyrbenta, tvåbenta, tränare, uppfödare eller travkusk.
Eller någon helt annan, men dock travrelaterad.

Valet är fritt och valet är ditt!

Jag vill vara Zoogin, stallkatten... :idea:
Ja, jag är trött för dagen... :o

Lite OT, men jag såg faktiskt BR i ett av de första loppen han var med i 2002 (hade häst i samma lopp). Tänkte då att om den hade varit lite fräschare så skulle den kunna tjäna fina pengar....
Det tog några år, men skam den som ger sig! :)

Du måste ha gjort ett bra jobb med honom!

Tackar:bow:

Jo det har krävts en del... och kräver fortfarande. Men det är kul och jag lär mig hela tiden!
När jag köpte honom kunde han inte voltstarta, nu tänker jag köra licensloppen med honom! (Inte alla men en del iaf)

Btw så blev han utsedd till Månadens Häst på Gävle i November:banana: Prisutdelning den 19/12:bow:

Tack! javisst och idag kom avräkningen:banana: :bump: över 48.000:-:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 353
Senast: hollypolly
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 145
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
Träning Hejsan! Kort bakgrundsinfo: jag är 18 år gammal, ridit på ridskola i 11 år och har diagnosen autism nivå 2 vilket avsevärt försvårar...
Svar
15
· Visningar
2 350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka