Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Länktips!

Vi har ju flera duktiga hästfotografer i travforumet. Passar därför på att tipsa om Hoof Beats årliga fototävling där bidrag skall vara inskickade senast 1 augusti. Enda kravet är att bilderna skall ha anknytning till sulkysporten.

Länk till fototävling, klicka

Sv: Travfolkets snacktråd!

KL

Kom precis in efter att ställt in valacken i boxen för andra gången idag. Vad är de som är så konstigt med det? undrar ni. JO han går på bete ungefär 2 kilometer bort vid skogen på andra sidan byn.

Ibland så är våra hästar billiga..

kl

Jag skulle uppdatera inlägget om hästen jag fick till skänks i höstas, men nu har det blivit raderat. Jag förstår inte riktigt varför, men jag uppdaterar här istället eftersom jag lovat många lämna rapporter om Best In West. Idag kvalade han på tiden 18.8. Han uppförde sig lugnt och fint från spår 2. Vi är så glada! :laugh:

Tjoa till när du kommer upp till våra trakter.
Örebro eller Sundbyholm.

Naffa har ej glömt öl-backen :d:D

AM

kl

Jag skulle uppdatera inlägget om hästen jag fick till skänks i höstas, men nu har det blivit raderat. Jag förstår inte riktigt varför, men jag uppdaterar här istället eftersom jag lovat många lämna rapporter om Best In West. Idag kvalade han på tiden 18.8. Han uppförde sig lugnt och fint från spår 2. Vi är så glada! :laugh:

Ja men GRATTIS CoP!!!! :bump::bump::bump:

Jättekul när det ger lön för mödan... Själv trodde jag ju att det skulle bli Djurambulansen (avlivning alltså) för min för tre veckor sen, i stället är vi igång och kör JOBB nu! :banana:

Det hände inget, det är ju knä-pållen / problemkusen med munnen som jag gav upp med förra året men föll för övertalningen att fortsätta med.

Jag var helt hundra på att det var pålagringar men det var ju inte det. Så nu är vi under uppträning och borde vara klara bortåt slutet av sommaren om det håller! :idea:

Alltså va?

Är det bara jag, som häst-nörd, som tittar TV nu? :D:D

italien.gif

AM

Hur kommer det sig att de franska hästarna är så enormt överlägsna någon som har några idèr... eller så e det resten av världen som inte kan träna ordentligt ;):devil:

Hur kommer det sig att de franska hästarna är så enormt överlägsna någon som har några idèr... eller så e det resten av världen som inte kan träna ordentligt ;):devil:

När det slår rätt så slår det stort....speed kombinerat med styrka...behöver man säga mer :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar