Travfolkets snacktråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd!

Hon har fart så det räcker men har nerverna på utsidan.
Vi miljö tränar Lördagar på provloppen bara genom att gå i snöre på stallbacken utan några krav. Har bara 500m till banan så det går ganska enkelt :D.

STC funkade inte i morse heller, så nu har jag ringt och anmält för första gången.

Annars blev det inget föl inatt heller...

Gud vad roliga ni är allihop!

Jag syftade mest på att han behövde mer vikt fram...han är uppenbarligen rullig...

(men Lines, han går med nästan allt det du skrev på riktigt...:p)

Nu ska vi inte va sånna :p

Tyckte fölisen va sååå söööt... var därför jag skrev ;)

Senast ändrad av en moderator:

En förbannelse finns över Naffas huvud..

På väg in en dräktig fölmärr. Jättetrevligt med nya hästar!!
Lite info vid senare skede är:
Fölmärr efter WSB med ett jäkla humör :crazy:

AM

Naffa! Jag funderar på att betäcka min WSB-märr och skicka till dig. ;) Funderar på Super Arnie. Vad tror du om det? Har du plats? Dum fråga - klart du har. :p :devil:

Jag byter från Super Arnie till Defi d'Aunou kom jag på. Är det ok, Naffa? Jag vill absolut vara säker på att få en fux nämligen (här avlar vi på färg och inget annat). :D Och det lär jag ju få med Defi + min WSB-fuxmärr. :p Kör du in avkomman sedan också? Vi kanske kan göra upp om något specialpris på det också. :devil:

Du har faktiskt garanti på en ljusfux med den korsningen, så det är väl bara att köra.
Tap In, jajjemän.

Tänk vilka rara kompisar jag har..:eek:
Den lilla duvungen är dräktig med Jobie..så vet ni.

Naffa! Jag funderar på att betäcka min WSB-märr och skicka till dig. ;) Funderar på Super Arnie. Vad tror du om det? Har du plats? Dum fråga - klart du har.

WSB och Super Arnie låter trevligt. Finns plats i jordkällaren. Där kan märra leva på potatis och lingonsylt..
Om vi skickar med våran, kanske Naffa ger oss mängdrabatt?

Helt ok. WSBarna har specialpris á 6000 i månaden. Kan bli lite till om jag måste höja min egen livförsäkring.
Jordkällaren har plats för två. Fint stampat jordgolv så slipper jag ge dom mineraler.. Dom kan tugga i sig golvmaterialet, ska ändå bygga ut eftersom ryktet går att vi är bra på sådana dära..märrar..

Jag byter från Super Arnie till Defi d'Aunou kom jag på. Är det ok, Naffa? Jag vill absolut vara säker på att få en fux nämligen (här avlar vi på färg och inget annat). :D Och det lär jag ju få med Defi + min WSB-fuxmärr. :p Kör du in avkomman sedan också? Vi kanske kan göra upp om något specialpris på det också. :devil:

NÄ!! Där går gränsen!! Några rosa hästar vill vi inte ha, Här hemma tar vi enbart emot ston som är betäckta med svarta eller bruna hästar utan tecken...
Jisses säger jag bara. Inte en Diktator till va? Du funderar inte på Good as Gold? Stort och biffigt :devil:

Synd att inte Atlanta Georgia eller Blazing Hanover lever :devil:

VAr inte din internetuppkoppling trasig???? ;)

AM

Äsch..mitt i natten..
Bokstäverna skulle ju inte ha streck under ju..
Dom skulle luta så här var det ju tänkt.

Såg ni "våra" flickor i fölnytt i sista Travronden?
Försökte återkalla Emilia men det var försent. Typiskt just att hon blev med där.. :crazy:

Här har det åskat i natt.

AM

Veckans lästips:

Jag har alltid tyckt att Kari Lähdekorpi är en fascinerande man. Att bli rik som travtränare är sannerligen inte det lättaste, bättre då att lyckas på börsen. Han berättar även att han är "lat" och bara jobbar 7-13. I mina ögon är han smart som har en fungerande verksamhet där inte ledningen jobbar ihjäl sig...

Länk till aktiespararen.se

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
  • Låst
Trav Dags för en ny! Inte kan vi lägga av att snacka bara för att den andra kom upp i 2000 inlägg.. citerar Botvid/Americanese.. Den...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 544
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar