Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Fy vad jobbigt för er....Åh vad man önskar man kunde svinga en trollstav bara...

Usch, vad tråkigt att höra om Jalusie Via!!!! :cry: :cry: :cry: :cry:

Och vad jobbigt att de skrev så där om hästen! Fy vad man blir trött på journalister ibland! :mad: :mad: :mad:

Tack för er omtanke, det värmer.

Nu har veterinären varit här.
R.I.P. Jalusie.:cry:

Artikeln är numera bortplockad och vi är lovade något slags ursäkt. Vi får väl se vad det blir.

:cry::cry::cry::cry:
Man får tänka att hon har det bättre nu. Men fy vad det är jobbigt när man måste ta bort sina hästar.

Skönt att det ordnade sig med artikeln! :idea: :)

*kl* igår dog boden bästa och finaste häst. ruggigt tråkigt.

Nä nä norrland har superfina sandvägar emellanåt. Kunde ha blivit norrlänning om mamsen kunnat köpa loss hennes föräldrahem men det blidde för dyrt över millen i slutet på 80 - talet
Å man kan säga mer än jo och jomenvisst ibland:)

Beklagar.:cry:
Beträffande artikeln så är det väl ändå ingen som tar vad Aftonbladet skriver på allvar, men jag förstår att det är fruktansvärt stötande.:mad:

Fast problemet är ju att många visst gör det. T ex coari har ofta aftonbladet som källa. Vänta nu föresten, det är väl coaris enda källa?

Fast problemet är ju att många visst gör det. T ex coari har ofta aftonbladet som källa. Vänta nu föresten, det är väl coaris enda källa?
Jo, det är förstås sant.
Endel mindre nogräknade sväljer ju allt vad kvällstidningarna skriver med hull och hår.
Jag borde ha skrivit att "ingen vettig person läser Aftonbladet med okritiska ögon".

jag beklagar verkligen, via! :(:cry:
hoppas att allt har gått bra med amman.

Vad gulliga ni är, ingen nämnd ingen glömd!

Med amman går det framår även om hon är ett synnerligen bortskämt och envetet exemplar i största allmänhet. Hon börjar dock skärpa sig.

Som tur är verkar hon inte ha så mycket mer emot fölet än vad hon har emot något annat.
Senast vi matade nu så räckte det att ha henne uppbunden, ge onda ögat och morra lite hotfullt. Brems har vi gett upp, det fungerar inte. Först är det allt annat än lätt att få dit den, och när den sitter där försöker hon att lägga sig.

...annars kan man ju bygga upp en typ spilta man ställer stoet i så fölet kan dia...men det verkar ju funka ändå så det är ju skönt ....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar