Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snart starthäst igen?
Spöket har varit ute och provloppat med treåringen Moa i dag. Det blev några galoppsteg i första sväng men sen hängde hon med på ett alldeles strålande sätt.
Jag fick flera frågor om när jag skulle starta henne men det kanske ska kvalas först???
Så om två veckor försöker vi oss väl på att kvala då.
Förresten fyller hon tre år precis i dag!
*kl*
Någon som hittar i Kungsör? Lockmora fridluftsområde gäller det.
Ska dit på hundutställning imorrn o undrar om det är svårt att hitta dit. Det står att det ska vara skyltat från E20 men vill ändå ha lite info.
Så här glad är jag. Fast jag orkar inte hoppa lika högt efter sex dygns slit.
Nu är Puzzel ihopsläppt med Ebony och än så länge verkar det fungera.
Håll alla tummar är ni snälla!
*sticker ut i stallet igen*
Någon här som har jobbat som hästskötare i USA eller CA? Det är något som jag alltid har velat att göra, men hela tiden hittar på ursäkter för att vänta med. Nu verkar ju hästarna vara lite på gång här hemma, men samtidigt kan man ju inte låsa upp hela livet tills dom är pensionerade. Men tills nästa höst eller så kanske man borde ge sig iväg för att testa på och komma ut och se sig om lite?
Någon här som har jobbat som hästskötare i USA eller CA? Det är något som jag alltid har velat att göra, men hela tiden hittar på ursäkter för att vänta med. Nu verkar ju hästarna vara lite på gång här hemma, men samtidigt kan man ju inte låsa upp hela livet tills dom är pensionerade. Men tills nästa höst eller så kanske man borde ge sig iväg för att testa på och komma ut och se sig om lite?