Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Travfolkets snacktråd! (Del 2)

Hmm, vet inte hur du menar, men det är fodring som kommer "fram" ..kan ta ett kort på den snyggaste förbygeln i morrn om du vill :D
Det går nog att få i de flesta färger men fodringen tror jag är vit, eller ev om det går att få i svart. Men det tar ett tag om man vill ha brodur då dom skickar bort det. Jag har beställt ett svart selunderlägg med guldpasspoal och 5 guldstjärnor där också ist för namn ( som man ändå inte kan läsa ju )

ag vill se bild även om de tinte är sån jag menar låter u skithäftigt:)

menar inte sån här fodring
11425.jpg

utan tänk dig att du vänder den ut o in hur det ser ut :)

här är en bättre bild, en sådan här alltså?

jadan2copy.jpg

jag har ingen aning om vart de köper dem, du kan ju maila tommy eller så kanske jag kan höra med ett par skötare om de vet..

hmm.. har aldrig sett nån på nära håll mend et ser ju ut som en sån vanlig med fodring fast dom bara satt annan frg på förbygeln där fram?

ja den är ju mer av helfärg sen bara att det är en linje med grönt som går runt typ.. men det är en sådan triton har iaf..

okej isf var dom inga fina trodde det var nåt mysigt skinn eller så runt om :)

snajsigt!:) vad smart då passar denmånga hästar då det inte är namn :D

ja elle hur..:D
Fast jag tycker inte att dom med namn är snygga, man ser ju inte ens vad det står på dom.

Din förbygel var riktigt läcker Martha !!!!!!

tycker det är fint med namn om det är en bredare så man ser vad det står men dom där smala är ingevidare med namn..:)

På tal om SM måste jag ju passa på att göra reklam för Åland igen... :angel:
STOOOORT grattis till Davidov, Linda och såklart till Uffe, pojkvännens farbror, för den överlägsna segern i monté SM!!

:bow::bow::bow::bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

P
Trav "Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
77 78 79
Svar
1 568
· Visningar
150 122
B
  • Låst
Trav Inspirerad av "ridtravarnas snacktråd" försöker jag härmed att få till ett litet fikarum för oss travälskare. Där man kan prata och...
102 103 104
Svar
2 076
· Visningar
114 512
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈