Travföl 2010 Välkomna till världen!!

Sv: Travföl 2010 Välkomna till världen!!

I natt föddes vårt sista föl för säsongen. Det var Chocolate Soup som fick ett fuxfärgat hingstföl, också efter Daguet Rapide.

_DSC7983_redigerad-1.jpg

kl

Novitet November har fått ett hingstföl efter Olimede den 20/6

Bilder kommer senare.

Och eftersom denna var den sista för i år hos oss så är sammanfattningen att det blev 10 hingstföl och 3 stoföl.

AM

kl

Novitet November har fått ett hingstföl efter Olimede den 20/6

Bilder kommer senare.

Och eftersom denna var den sista för i år hos oss så är sammanfattningen att det blev 10 hingstföl och 3 stoföl.

AM

Sista ungen :D (ett par dagar gammal)

mamma.jpg

noppans2.jpg

Ses nästa år igen. :d

AM

Jag tar bort nålningen nu eftersom jag anar att det inte tänker födas några mer ungar i år! :D
Snurrfian-moderator

Jag anar att den stackaren blir undan gömd och hittad på lördag morgon... ;):angel:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 146
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 117
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 611
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 408
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar